IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 28 mei Seraphique en The Wounded-----Bastille Volgende pagina
Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 21-03-2005 21:56 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

28 mei is het weer Metalnight in de Bastille te Schoonhoven,Zoals elke laatste zaterdag van de maand Dit maal staan Seraphique en The Wounded op het podium

Zaal open 21:00 uur
Entree 7 euro

www.debastille.com

"Sehnsucht"

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-03-2005 22:41 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 21:56 schreef Rammsteiner het volgende:
28 mei is het weer Metalnight in de Bastille te Schoonhoven,Zoals elke laatste zaterdag van de maand Dit maal staan Seraphique en The Wounded op het podium

Zaal open 21:00 uur
Entree 7 euro

www.debastille.com

Als je van keybords houdt: gaan.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 22-03-2005 17:29 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Goh Hou ik toevallig ff van Keyboards!

"Sehnsucht"

AngelOfDeath
Posted 22-03-2005 17:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 17:29 schreef Rammsteiner het volgende:
Goh Hou ik toevallig ff van Keyboards!

Ik niet zo, maar ik ga toch kijken

(Seraphique en The Wounded hebben dezelfde toetsenist: Heer Eduard DreSCHer, maar die kan er wat van...)

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-03-2005 18:00]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 22-03-2005 19:23 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 17:58 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik niet zo, maar ik ga toch kijken

(Seraphique en The Wounded hebben dezelfde toetsenist: Heer Eduard DreSCHer, maar die kan er wat van...)

Is dat toevallig die toetsenist die klaarkomt als ie piano speelt?

SALT IN YOUR WOUNDS!!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 22-03-2005 19:24 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 19:23 schreef nogayblackmetal het volgende:

O nee, ik heb me vergist. Dat is Tori Amos.

SALT IN YOUR WOUNDS!!

SeraphErik
Now everybody groove!
Usericon van SeraphErik
Posted 22-03-2005 20:17 by SeraphErik Wijzig reactieProfiel van SeraphErikQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 22 maart 2005 19:24 schreef nogayblackmetal het volgende:
O nee, ik heb me vergist. Dat is Tori Amos.

Hehe dat was antwoord (b) trouwens, nogaybm. Heel veel mensen hadden die meerkeuzevraag fout aangezien Jan Vayne ook een optie was.
Hoewel Opa wel op het randje zit wanneer hij soleert èn rookt tegelijk. Om van de toeschouwers maar te zwijgen

...what she said...

AngelOfDeath
Posted 22-03-2005 20:19 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 19:23 schreef nogayblackmetal het volgende:

Die verwarring vind ik niet zo vreemd. Door zijn gedrag op het podium is hij ook benaderd door Dimmu Borgir om daar te komen spelen, toen hun eigen toetsenist in het ziekenhuis lag als gevolg van een eng blackmetal-ritueel

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 22-03-2005 20:31 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 20:17 schreef SeraphErik het volgende:
Hehe dat was antwoord (b) trouwens, nogaybm. Heel veel mensen hadden die meerkeuzevraag fout aangezien Jan Vayne ook een optie was.
Hoewel Opa wel op het randje zit wanneer hij soleert èn rookt tegelijk. Om van de toeschouwers maar te zwijgen

En ben jij toevallig die bassist van seraphique die nog wel lang haar heeft?

SALT IN YOUR WOUNDS!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-03-2005 20:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 20:31 schreef nogayblackmetal het volgende:
En ben jij toevallig die bassist van seraphique die nog wel lang haar heeft?

Echt, carnieboy en nimpfje mogen wel uitkijken. Te dicht bij Seraph in de buurt en het kappervirus slaat toe

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 23-03-2005 19:14 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 20:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Echt, carnieboy en nimpfje mogen wel uitkijken. Te dicht bij Seraph in de buurt en het kappervirus slaat toe

Terwijl diegene met de grootste inhammen zijn haar wel laat zitten

SALT IN YOUR WOUNDS!!

AngelOfDeath
Posted 23-03-2005 22:21 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 19:14 schreef nogayblackmetal het volgende:

Ja, dat is pas "gay-doom-metal"

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 23-03-2005 22:30 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Maar wie zijn er nou allemaal gekortwiekt? Of moet ik me zondag in meppel laten verrassen

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2005 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Arrebar, reviewtje schrijven?

AngelOfDeath
Posted 23-03-2005 22:39 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 22:30 schreef Hades het volgende:
Maar wie zijn er nou allemaal gekortwiekt? Of moet ik me zondag in meppel laten verrassen

Chris(gitarist) en Peter(drummer) van Seraphique

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2005 22:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 19:14 schreef nogayblackmetal het volgende:

tis wat tegenwoordig

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-03-2005 13:16 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2005 22:38 schreef Jenje het volgende:
Arrebar, reviewtje schrijven?
Ik heb wel genoeg doomie bandjes met electro invloeden gezien de laatste tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-03-2005 13:17]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 24-03-2005 17:22 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 22:39 schreef AngelOfDeath het volgende:
Chris(gitarist) en Peter(drummer) van Seraphique

en ed natuurlijk, door hem is het allemaal begonnen!

SALT IN YOUR WOUNDS!!

AngelOfDeath
Posted 24-03-2005 17:50 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 17:22 schreef nogayblackmetal het volgende:
en ed natuurlijk, door hem is het allemaal begonnen!

Verkeerde trendsetter

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 24-03-2005 18:11 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 17:50 schreef AngelOfDeath het volgende:
Verkeerde trendsetter

Het is hotter dan hot om kort haar te hebben in de blue metal scene

SALT IN YOUR WOUNDS!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2005 18:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:11 schreef nogayblackmetal het volgende:
blue metal

Blue metal?
Blegh metal!

Sorry hoor

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-03-2005 18:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

je zou haast denken dat het nog druk gaat worden in de bastille , of houden jullie het topic gewoon graag omhoog?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2005 18:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:15 schreef invictis het volgende:
je zou haast denken dat het nog druk gaat worden in de bastille , of houden jullie het topic gewoon graag omhoog?

Negatieve publiciteit is ook publiciteit

AngelOfDeath
Posted 24-03-2005 18:20 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Blue metal?
Blegh metal!

Sorry hoor

Ajoh, Seraphique is er van op de hoogte dat men wat 'harders' van ze verwacht. Hebben ze positieve reacties op gehad. Dus als ze slim zijn...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2005 18:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:20 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ajoh, Seraphique is er van op de hoogte dat men wat 'harders' van ze verwacht. Hebben ze positieve reacties op gehad. Dus als ze slim zijn...

Mja hop 'hardere' nummers schrijven en speul'n. Maar eh, gaan ze het dan black metal noemen ipv blue?

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 24-03-2005 18:33 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2005 18:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Blue metal?
Blegh metal!

Sorry hoor

Style: Blue Metal - Dark, progressive metal with atmospheric elements, epic passages, melancholic rock, high quality solo’s, strong grunt and clean male vocals

Style: Blegh metal - Lichte, monotome metal met scheet elementen, non epische passages,
slaapverwekkende rock, lage kwaliteit aan solo's,
weak blegh en burp male vocals

SALT IN YOUR WOUNDS!!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com