|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Uhr? en ik maar denken VET! al 28 reply,s! "Sehnsucht" |
|
quote: Voornamelijk door zwolse aanhang en bandvriendinnekes |
|
quote: Joh echt? Hier komen! Krijg je biertjuh "Sehnsucht" |
|
quote: hehe.. nee |
|
quote: Neukbeurt dan? "Sehnsucht" |
|
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente Maar ja graag, via de kabel of liever via adsl? |
|
quote: Tjah bij mij kan het allebij kben overal voor in Gaan we nu sex hebben dan? Of doen we nog ff on-Topic en doen we het tijdens the Wounded backstage? "Sehnsucht" |
|
wat the wounded wel niet allemaal los maakt in mensen! |
|
ja of totaal niet losmaakt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Jij Komt toch wel Kutje! Wanneer kommie weer biertje bij me drinken? "Sehnsucht" |
|
eey invictus die zanger van the wounded had toch even veel haar als jou?? |
|
quote: Ja hoor, mail je seks maar naar me Maarre The Wounded, dat is dan wel weer gaaf! |
|
quote: tssk zou die willen , de homo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja the wounded heeft het op zn borst wat Infliktus opzn kop heeft "Sehnsucht" |
|
jullie komen zeker uit de buurt van Schoonhoven hmmz? kan trouwens die entree niet wat lager? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Mocht je willen The wounded luister ik al een jaar lang elke avond als ik ga pitten erg goeie slaapmuziek! Erg goed gitaarspel ook,Heerlijke sfeer! ook als ik nie gaat slapen ofcourse "Sehnsucht" |
|
lagere entree kan niet nee. de penningmeester van de bastille is namelijk echt een krent!! [Dit bericht is gewijzigd door tharos op 25-03-2005 19:38] |
|
ja dan kan je ook de mosselman opzetten, kom op prijs omlaag! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: WHAHAHAHAHa Ja niet alle bands lijken op Memorial he "Sehnsucht" |
|
quote: neukend feit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dhr. Rammsteiner heeft mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja vraag niet wat voor 1 Ksnap er geen drol van,Of ik moet ff een kwartier gaan knippen dan issie wel leesbaar "Sehnsucht" |
|
quote: Mijn mailprovider zit kennelijk te hoeren What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: nou nee, eigenlijk niet. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |