|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
28 mei is het weer Metalnight in de Bastille te Schoonhoven,Zoals elke laatste zaterdag van de maand Dit maal staan Seraphique en The Wounded op het podium Zaal open 21:00 uur Entree 7 euro www.debastille.com "Sehnsucht" |
|
quote: Als je van keybords houdt: gaan. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Goh Hou ik toevallig ff van Keyboards! "Sehnsucht" |
|
quote: Is dat toevallig die toetsenist die klaarkomt als ie piano speelt? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: O nee, ik heb me vergist. Dat is Tori Amos. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Hehe dat was antwoord (b) trouwens, nogaybm. Heel veel mensen hadden die meerkeuzevraag fout aangezien Jan Vayne ook een optie was. Hoewel Opa wel op het randje zit wanneer hij soleert èn rookt tegelijk. Om van de toeschouwers maar te zwijgen ...what she said... |
|
quote: Die verwarring vind ik niet zo vreemd. Door zijn gedrag op het podium is hij ook benaderd door Dimmu Borgir om daar te komen spelen, toen hun eigen toetsenist in het ziekenhuis lag als gevolg van een eng blackmetal-ritueel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: En ben jij toevallig die bassist van seraphique die nog wel lang haar heeft? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Echt, carnieboy en nimpfje mogen wel uitkijken. Te dicht bij Seraph in de buurt en het kappervirus slaat toe |
|
quote: Terwijl diegene met de grootste inhammen zijn haar wel laat zitten SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ja, dat is pas "gay-doom-metal" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Maar wie zijn er nou allemaal gekortwiekt? Of moet ik me zondag in meppel laten verrassen |
|
Arrebar, reviewtje schrijven? |
|
quote: Chris(gitarist) en Peter(drummer) van Seraphique "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: tis wat tegenwoordig |
|
quote:Ik heb wel genoeg doomie bandjes met electro invloeden gezien de laatste tijd. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-03-2005 13:17] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: en ed natuurlijk, door hem is het allemaal begonnen! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Verkeerde trendsetter "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Het is hotter dan hot om kort haar te hebben in de blue metal scene SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Blue metal? Blegh metal! Sorry hoor |
|
je zou haast denken dat het nog druk gaat worden in de bastille , of houden jullie het topic gewoon graag omhoog? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Negatieve publiciteit is ook publiciteit |
|
quote: Ajoh, Seraphique is er van op de hoogte dat men wat 'harders' van ze verwacht. Hebben ze positieve reacties op gehad. Dus als ze slim zijn... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mja hop 'hardere' nummers schrijven en speul'n. Maar eh, gaan ze het dan black metal noemen ipv blue? |
|
quote: Style: Blue Metal - Dark, progressive metal with atmospheric elements, epic passages, melancholic rock, high quality solo’s, strong grunt and clean male vocals Style: Blegh metal - Lichte, monotome metal met scheet elementen, non epische passages, slaapverwekkende rock, lage kwaliteit aan solo's, weak blegh en burp male vocals SALT IN YOUR WOUNDS!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |