![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2913 Dat topic wordt al enkele jaren gebruikt voor het braindead fest ![]() |
|
ja maar die waren niet voor 2005 Despondency ![]() Massmurder ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote:Dan zou ik de laatste pagina nog eens goed bekijken ![]() |
|
quote: ld50 = iniuria SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: Klopt! Wacht nog op logo!! Wist de bandnaam ook even niet meer!!! ![]() |
|
quote: Valt wel op anders, werkt dus wel!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Band bijgevoegd!!! Toxocara speelt ook op de 7e editie van het Braindead Fest. [Dit bericht is gewijzigd door Côte d'Aver op 24-03-2005 17:43] ![]() |
|
Vorige edities vond ik de lineup stukken boeiender. ![]() |
|
quote: He,he hoef ik nu maar 10 km te rijden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jammer joh, ik kan niet idereen behagen!!! ![]() |
|
Was er ook al een datum bekend? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 25-03-2005 11:15] ![]() |
|
quote: Sorry, niet vermeld. Maar Braindead Fest is altijd op koninginnedag (30 april) Zaterdag dit jaar!! ![]() ![]() ![]() |
|
Muhahah fuck Kings of Metal ![]() Ga wel bij Braindead fest lamballen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
quote: Jawhol!!! ![]() ![]() ![]() |
|
'k Heb er best zin in!! [Dit bericht is gewijzigd door Côte d'Aver op 28-03-2005 15:55] ![]() |
|
Ik ook... ![]() ![]() |
|
ik ook......volgende week alweer!!! ![]() even een biertje drinken met den katablastert!! en met Anne natuurlik lang nie gezien.... ![]() ![]() |
|
Gezelligheid alom ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
jeuj! ![]() |
|
Yo! ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Oran....eehm... dit topic boven! ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
en nog een keer! ![]() |
|
En LD'50 heet al lang Anders ...euh.... Iniuria bedoel ik! ![]() ![]() |
|
Aanwezig. Uiteraard. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hé Cote... Vorig jaar geweldige party, helaas zal ik dit jaar voor Kweeniesdayfest in Hoogeveen moeten gaan kiezen. Zoals afgelopen zaterdag besproken. Anyway, veul plezier. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |