|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2913 Dat topic wordt al enkele jaren gebruikt voor het braindead fest |
|
ja maar die waren niet voor 2005 Despondency Massmurder None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Dan zou ik de laatste pagina nog eens goed bekijken |
|
quote: ld50 = iniuria SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Klopt! Wacht nog op logo!! Wist de bandnaam ook even niet meer!!! |
|
quote: Valt wel op anders, werkt dus wel!!! |
|
Band bijgevoegd!!! Toxocara speelt ook op de 7e editie van het Braindead Fest. [Dit bericht is gewijzigd door Côte d'Aver op 24-03-2005 17:43] |
|
Vorige edities vond ik de lineup stukken boeiender. |
|
quote: He,he hoef ik nu maar 10 km te rijden YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Jammer joh, ik kan niet idereen behagen!!! |
|
Was er ook al een datum bekend? [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 25-03-2005 11:15] |
|
quote: Sorry, niet vermeld. Maar Braindead Fest is altijd op koninginnedag (30 april) Zaterdag dit jaar!! |
|
Muhahah fuck Kings of Metal Ga wel bij Braindead fest lamballen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Jawhol!!! |
|
'k Heb er best zin in!! [Dit bericht is gewijzigd door Côte d'Aver op 28-03-2005 15:55] |
|
Ik ook... |
|
ik ook......volgende week alweer!!! even een biertje drinken met den katablastert!! en met Anne natuurlik lang nie gezien.... |
|
Gezelligheid alom ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
jeuj! |
|
Yo! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Oran....eehm... dit topic boven! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
en nog een keer! |
|
En LD'50 heet al lang Anders ...euh.... Iniuria bedoel ik! |
|
Aanwezig. Uiteraard. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hé Cote... Vorig jaar geweldige party, helaas zal ik dit jaar voor Kweeniesdayfest in Hoogeveen moeten gaan kiezen. Zoals afgelopen zaterdag besproken. Anyway, veul plezier. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |