|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Da´s de drummert van Desensitised, een soortgenoot van je ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ja daar was ik ook al achter maar ik kan zn hoofd niet plaatsen of naam.oftewel wie is hij? |
|
geloof ook niet dat we elkaar s ontmoet hebben hahaha.....maar dat komt zaterdag wel goed met veel |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
WOW! |
|
dat bin'n de echt'n..... |
|
ok, de bestemming op koninginnedag is bekend You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: jij hebt je schema al klaar? |
|
Lekker rossen vanmiddag! |
|
Zo! Vet gerost om Iniura te citeren!!! Eerst met Côte d'Aver en daar direct na met Bowel Rupture!!! Van Côte hadden we alle shirts verkocht. Alleen nog een paar girlies over. Verder zeer genoten van Despondency en Toxocara!!! Retestrak! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Was het net zo druk als vorig jaar? Zat dit jaar in Hoogeveen bij Kweeniesday. Daar was zo'n 250 man! |
|
Heb ik niet zo op gelet, maar bij ons was het wel lekker druk. Maar ja nu was Knoal en Sodom ook aanwezig!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Mooi dat het daar ook druk was dan , omdat er meestal toch ook redelijk wat gasten, waaronder "wijzelf" ook die kant opgaan. Maar ja, als er hier wat te doen is moet je je harsens ook laten zien. |
|
*****TOXOCARA***** Daar zat weer beweging in !!! YES WEL deeeenk!! |
|
Oh by the way ik moet Toxocara nog ff bedanken voor die verrekte nekspier.... De hele dag last van gehad. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |