|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn hier ook een paar Devourment-fans aanwezig of kunnen jullie tere zieltjes dit niet aan!?!? lol |
|
|
|
wie zijn Devourment? wow, jij hebt je hele leven op 1 CD gebaseerd zo te zien. |
|
Zekerz zijn die hier... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wievourment??? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
DieVourment |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-03-2005 10:11] |
|
Devourment is wel lekker beuken idd There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
|
|
dievauwerment is wel grappig, maar niet iets wat ik voor me lol de hele dag opzet. T'is mij daarvoor wat te eentonig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hell yeah! |
|
Gaaf ja! Ik hou wel van een beetje gothic op zijn tijd Life doesn't get much better than this! |
|
quote: gothic SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
LOL OMG1!!11 dIt IS gAaFVVV!!!! |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
Devourment HEERSCHT, alleen jammer dat ze een shirtje hebben waar achterop staat No Gay Black Metal. Ze zijn bezig of hebben al een DVD. En we hoopten eigenlijk op een reunie op F-T-C 2005 maar dat zit er helaas niet meer in aangezien de line-up al zo goed als vast staat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wat is er mis met dat shirt dan? En waar kan ik die kopen .... |
|
quote: verlept theedoek houd van gay black metal sneu!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Choking on Bile, het drumwerk!! |
|
Zekers zijn hier nog mensen die de voortgang in de gaten houden. Als dadelijk die DVD uit is kopen die hap, van de opbrengsten word de volgende cd bekostigt. Oh ja voor degene die het nog niet wisten op de cd komt dual vocal gutteral assault van Ruben en Wayne . if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
quote: Ik heb hem reeds voor U besteld meneer Leon!! Stuur hem dinsdag op! [Dit bericht is gewijzigd door Côte d'Aver op 27-03-2005 15:47] |
|
Devourment is zoals al eerder aangekondigt terug. Op de website is een nieuw nummer te downloaden van de nieuwe cd "butcher the weak". Check it out http://www.devourment.us/pics/auto.mp3 if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
mp3 geluisterd, jezus wat een saaie kutband...die drummer speelt ook op het randje van zijn kunnen wat het allemaal wat onzeker laat klinken.... |
|
quote: Tja t'is niet het oude materiaal, wat nog wel wat interessanter klinkt dan dit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Is een nieuwe drummer, Brad is ermee gestopt. 19 jarige gast deze Eric Park. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |