|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
haha dit knalt weer als een dwaas "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zit die zanger niet in de prison wegens pedofiele daden? please say no signature |
|
NO GAY PEDO METAL! I am the 1%. |
|
wederom een nieuw nummer op myspace: http://www.myspace.com/devourment Tomb of scabs. Nieuwe cd is geperst en artwork is klaar. De eerste zullen zaterdag opgestuurd worden en daarna is hij te koop. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
jezus, ik irriteer me dood aan de drummert. shittyhypeband ik ga 1.3.8 wel luisteren. Zit tenminste nog die über smerige zang in. Suck my piss |
|
Lekker feestnummer [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 12-11-2005 10:38] |
|
hmm, ik moet zeggen dat ik qua drumwerk niet echt veel verschil hoor. en qua zang ook niet veel. maargoed, als 'ie verkrijgbaar is haal ik 'm gelijk met de DVD. trouwens, is nu op de cd de productie van "Autoerotic asphyxiation" anders dan de rest van de plaat? ik haat het wanneer dat gebeurd. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
hm vind dat nieuwe nummer lekker klinken Je moeder. |
|
Vandaag even deze band gechecked, ik kijk even in een topic, zie ik dit: quote: Ehhhhhh...... biiizar! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ach ja, pedofiel of niet, als de muziek maar lekker in elkaar steekt. en dat doet het, ik ben na een flinke tijd luisteren de nieuwe net zoveel gaan waarderen als het debuutalbum. lekker spul hoor. vooral Eric Park maakt indruk met z'n diverse roll/stroke blasts. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Hij was volgens mij gewoon veroordeeld voor geweldpleging.. Niks met pedofilie. |
|
weet iemand hoe je aan het "No Gay Black Metal" shirt kunt komen ? www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
zoeken op e-bay en er veel geld voor neertellen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Zelf drukken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Choking on Bile verkoopt ook wel t-shirts met dit op de achterkant, alleen met op de voorkant het chocking on bile logo. http://www.chokingonbile.com, site ligt plat nu... |
|
ey vet, thanx ! ik heb ondertussen ook de naam van het shirt gevonden Devourment FRONT: Shackled Monster (Grey Devourment logo) BACK: "No Gay Black Metal" (In Grey) die site zit over zijn datalimiet heen :S www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Zijn meerdere varianten zie hier maar even: http://s24.photobucket.com/albums/c22/Shirtmaniac/Texas%20Death%20Metal%20Shirts/Devourment%20Shirts/ [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 30-08-2006 15:25] None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Oh gelukkig maar, slechts geweldpleging, dat overkomt de beste. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
het staat ook op de achterkant van Sintury shirts www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
en van wie denk je dat je die wijsheid hebt? None of us are saints - Albert Fish |
|
chocking on bile www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
ja inderdaad dat mailde ik je anderhalf uur geleden None of us are saints - Albert Fish |
|
haha, ey wim ! zorg dat de site weer live staat www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
hmm, t'is dat ik ook gewoon bm luister, anders was ik ook achter dat shirt aangegaan. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |