|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Naast de pre party in Eindhoven is er ook nog een Dynamo Warm Up Party in Hellendoorn/Nijverdal de dag voor Dynamo Open Air. Vrijdag 6 mei vanaf 12.00 's middags. 's middags bij de Metal Mania Store, 's avonds in de Lantaarn. Reeds bevestigd: EVERGREY! Meer namen binnenkort.' Alle info hier: www.overdoseonline.nl/dynamowarmup2005 |
|
quote:Dennuz? Cool man! |
|
warming up party zou nooi zo kunnen heerschen als de Pre-party! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
op de site van dynamo en de lantaarn staat nog niets vermeld over het avond gebeuren |
|
quote: http://www.effenaar.nl/index-dyn.html?http://www.effenaar.nl/fnr_content_engine/Effenaar_act.php?act=1154 + Stormrider (+surprise) afterparty dan nog. |
|
Hm, dit kan best gezellig worden. Onder het genot van een mooi aantal biertjes, rondstruinen in Metal Mania om wat nieuwe aankopen te doen. Ben benieuwd wat voor NL bands er 's middags spelen, ik ben voor INRI en GD ..."Hate can only create more hate"... |
|
Haha, het enige hoogtepunt van Dynamo staat al bij de warm up. Wat een koude douche gaat dat worden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zijn die Warm Up en Pre party op dezelfde dag? Wat een domme onzin om twee verschillende parties te houden, doe dan dat gebeuren van de Effenaar in een zaal vlakbij Hellendoorn. |
|
quote: Doe maar niet Hou dat gebeuren van de dag erop maar in Eindhoven! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Oeps!! Ja verschil ken ik. Maar las niet goed nee.. kzag 12.00u en 's middags staan en hij had het over de avond. Vergissing hier.. krijg je van zo'n drukke baan [edit]typfout..braindead[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-03-2005 17:58] |
|
Het middagprogramma bij de Metal Mania Store is rond: Snakes & Sirens Burning Hatred XYSTUS PUTREFIED FLESH MADE SIN Gratis. Volgende week meer namen voor de Lantaarn die avond, naast EVERGREY VVK vanaf 9 april bij Metal Mania of kaarten via de website reserveren www.overdoseonline.nl/dynamowarmup2005 [Dit bericht is gewijzigd door Warm Up op 02-04-2005 1:02] |
|
quote: Dat is dus al 5x een nee. Zonde dat Flesh Made Sin speelt in Hellendoorn speelt, die had ik liever in Eindhoven gezien! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Woei!! Toch Flesh Made Sin!! En Burning Hatred is ook altijd weer leuk, heb gisteravond iig genoten ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ah ben dr ook bij blijkbaar Alleen niet voor evergay pff |
|
Toegevoegd aan het avondprogramma in De Lantaarn; BETZEFER check de video op www.betzefer.com VVK Lantaarn is begonnen bij Metal Mania Store. Kaarten 12 euro Reserveren: 0548 623553 of via mail: dynamowarmup@planet.nl Er zullen nog 1 of 2 bands aan het programma worden toegevoegd. www.overdoseonline.nl/dynamowarmup2005 |
|
vorig jaar waren er hier 5 van... |
|
quote:speelden die niet ook met Fear Factory? Dan is het best een vette band. |
|
Yep, ze speelden al met Fear Factory, dat is dezelfde band. [Dit bericht is gewijzigd door Warm Up op 14-04-2005 18:36] |
|
Heeft er iemand misschien nog 2 kaarten voor de Effenaar? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
*UP* Wie is er 's middags in Nijverdal/ 's avonds in Hellendoorn bij? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Yo! Ben d'r bij ja. ('s middags alleen) En daarna mooi door naar de Effenaar (Sorry, Stefan ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-05-2005 15:01] |
|
quote: Sowieso 's middags in Nijverdal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zullen we maar zeggen ..."Hate can only create more hate"... |
|
Blondi aanmoedigen hey! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tuurlijk.. En foto's maken uiteraard! Ik mocht geloof ik als beloning nog een cd uit z'n collectie zoeken! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |