|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
de Zweedse band "Satariel" We kregen een demo-cd toegestuurd door de platenmaatschappij. Klinkt errug gaaf! Beetje techno-deathmetal met een vette grund. Op 3 nummers zingt als gastzanger mee "Mesiah Mercolin" (o.a. ex-Candlemass) Zeker een aanrader!!! (helaas is de cd dus officieel nog niet uit) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Mijn laatste ontdekking is Doomenicus. Pure "funeral doom" en kwalitatief ook erg goed. Als je van doom houdt moet je dit in ieder geval eens gaan beluisteren. Doomenicus homepage [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 02-12-2001 14:15] |
|
Hmmm je hebt ook een Russische band 'Satariel'. Anyway, mijn leukste ontdekking van de laatste tijd is Obtest, black/folky metal uit Litouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-12-2001 15:03] |
|
Mijn "ontdekking" van afgelopen tijd is Necrodeath. Op goed geluk cd'tje van gekocht... "Mater of all Evil". Heersend! Dead things grow from deep inside... |
|
Mijn ontdekking voor dit jaar is Kalmah - Swaplord. Heads I win, tails you lose |
|
darwin - this mental nourishment, my drive Je moeder. |
|
Meer een 'her'-ontdekking ... Extreme Noise Terror, Napalm Death en crustcore |
|
hammorheage: spaanse carcass-kloon. erg goede cd genaamd "emetic cult" wurdulak: zoveelste project ,et killjoy maar wel erg goed. lekkere primitive blackmetal. |
|
Euh, atilla. Carcass kloon zei je. Ik ken ze nog niet maar aan welk album van Carcass zat je te denken? Ik ben wel benieuwd! (Just Playing : Divine Empire - dead and martyred, geen Carcass maar wat mij betreft net zo onwijs goed als die oude Carcass albums) [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 02-12-2001 19:47] |
|
quote: toffe hoezen hebben ze....de muziek is ook ok Suck my piss |
|
quote: oude carcass, met name de tweede cd van hen. (ik ben slecht in titles ) |
|
Temnozor |
|
quote: Euh, is dat "Necroticism-Descanting....."? |
|
nee, dat is Carcass - Symphonies of sickness...... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2001 21:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beluister Grief of emerald eens. Ik ken ze al een tijd en ze gaan al enige tijd mee, maar zijn nog niet zo bekend. Hier is de url: http://www.griefofemerald.cjb.net *edit* link gefixed *edit* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-12-2001 23:15] |
|
quote: yeah heb deze band 2x live gezien en 't ruled Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik houd het bij Groningen (voor het gemak): - Seizure = bruut, snel en ook bruut en snel (met wat melodie). Beste grind allertijden. - Nomen = moelijke metal (Messh..) - Maliën = Black, melodieus, noors (zegt men) - Voleg = voor-elk-wat-wils-metal (met humor) Deze bands zijn nog in 't demostadium, maar dat mag de pret niet drukken. Voleg heeft inmiddels in eigen beheer een cd-tje uit (dit is inderdaad reclame). M.v.g. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
hehe, ben helemaal aan at the gates. vroeger wel gehoord maar nooit echt opgepikt. Nu helemaal verslaafd aan |
|
hypnos super band Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dat zeker |
|
Alastis, kheb verder nog nooit van de band gehoord maar tis goed vinnik |
|
Tiamat. Kende alleen het nieuwe werk en vond er niet veel aan. Pas na de platenbeurs in utrecht oud werk van gehoord (Clouds) en ik kan dus niet wachten om de 2 platen ervoor te kopen. |
|
reign of erebus nihilistic misanthropic black metal uit engeland best wel stevig [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 03-12-2001 23:39] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Niet nieuw maar wel nieuw in mijn collectie Nifelheim!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:jah ik weet niet meer wie me dat aanraadde maar ik ben er erg blij mee! Heb Human Racist en Of Blackest Magic gekocht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |