|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet echt "nieuw" want ze zijn al tijdje bezig maar niemand besteed aandacht aan ze terwijl ze echt extreem goed zijn: Cold Embrace Een mix van moderne Death/Doom met tradionele Doom met Funeral Doom. Wat er gebeurd als je Evoken, Candlemass en Skepticism ofzo met elkaar kruist. Zijn ook de enige band die ik ken die een serieus Doom nummer gemaakt hebben over Star Trek!! Deep Space 9 om precies te zijn, een Klingon ode aan Jadzia http://www.coldembrace.de/ "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
-Enter my Silence: heerschende melodische death in het straatje van Arch Enemy/In Flames. Echte aanrader, heeft me totaal in zijn greep. www.entermysilence.cjb.net -quo Vadis: lekkere death metal met heerlijk dubbel base werk en lekker veel melodie http://www.mp3.com/quovadis -Vomit Remnants: beukende grindcore uit japan -Adorned Brood: een beetje een hardere versie van cruachan, folkmetal met black trekjes, erg vermakelijk. Life doesn't get much better than this! |
|
DECADAWN Als oude In Flames!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat heb ik je aan geraden hoe is trouwens of blackest magic? [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 11-12-2001 8:18] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: Ik heb'm nog maar 1 keer gauw geluisterd, maar vond'm wat minder dan Human Racist, minder agressief. Hij was maar een tientje trouwens. |
|
Dragonforce (oude naam is Dragonheart) enorm heerschende band !!!! :D ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hypoptalasias! een of andere vage braciliaanse grindcore band Trieste gast |
|
Ik heb wederom een heel aardige In Flames kloon ontdekt: DIVINE SOULS [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2001 1:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
DEAD HEAD PENTACLE FLUISTERWOUD !!! |
|
ik werd laatst verschillende keren getipt om Wyrd eens te proberen...het valt me helemaal niet tegen, kent iemand deze band? |
|
quote: Haha Hij's enthousiast! Mijn ieuwe ontdekking is (ja, ik ben langzaam) Darkthrone... Was er nog nooit tegenaan gelopen, maar Dankzij de meest grote infernale blasfeem die deze aarde ooit gekend heeft (Vargen) kwam ik op een Ceedee terecht. Erg koel. Dit slaat nergens op. |
|
Grand Belial's key (Amerikaanse bm..zeker niet slecht, maar bij vlagen heb ik de neiging in lachen uit te barsten) Ibex Throne...ken het al een tijdje, maar pas recent wat meer van beluisterd...hopelijk schiet die splijt met Craft een beetje op. Ook USBM btw. SCUM FUCK |
|
ik vind grand belials key een beetje onzin... zo'n cradle intro en daarna belletjes en shit enzo... ibex throne daarentegen is de beste usbm die ik ken... |
|
quote: Ibex throne heerscht idd..Grand Belial's Key vind ik op zich niet slecht, het is alleen ontzettend lachwekkend. SCUM FUCK |
|
Anorexia Nervosa. the only pleasure is pain |
|
AGATHODAIMON Is roemeense black metal en het is niet true Als je een cd ervan luistert luister dan niet naar het album higher art of rebellion. Het geluid hiervan is erg klote. Luister dan naar het eerste album: blacken the angel of het laatste chapter 3 We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: uhm Agathodaimon komt uit Duitsland toch |
|
Dacht ik ook, en die bestaan toch ook wel al lang? Mooi lang haar heeft de zanger trouwens... |
|
mijn nieuwste ontdekkingen zijn carpathian forest (wat heb ik een hekel aan zulke bands), murder rape , goeie geluids kwaliteit en mephistopheles, maar die mot ik nog een keer luisteren voordat ik ga oordelen |
|
De nieuwe ontdekkingen dit jaar van mij zijn Neuraxis, deathmetal uit Canada, heeft wel wat van Cryptopsy weg. Maar ze zijn veel melodieuzer en wat minder bruut Cephalectomy, ook uit Canada, ook deathmetal en ook beetj Cryptopsy invloeden..klinkt erg gaaf met 3 zangers Misery Index, de nieuwe band van de ex zanger/bassist, drummer en gitarist van Dying Fetus..niet echt een verrassing als ik zeg dat ze ook wel een beetje als DF klinken denk. Tactile Gemma, niet echt metal..maar een project van de oude zangeres van 3rd and the mortal en haar zus, de zangeres van Atrox..erg rielekst, beetje Portisheadachtig. Green Carnation, band van ex Emperor lid Tchort, met wat lui van In The Woods.. klinkt ook heel erg oke. i feel like a hoochiemumma |
|
anorexia nervosa rullezz inderdaad zeer hard |
|
quote: ik heb de cd van agathadaimon toevallig naast mijn kompjoeter liggen en het komt inderdaad uit duitsland |
|
quote: hebben ze al wat uitgebracht dan? No meat is sweater |
|
THE SHINING met o.a.Burzum-invloeden MassMörd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |