|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is wel relaxt dan! Zal het toch wel uit moeten zoeken, maar dat gaat wel goed komen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Voor als je wilt overnachten in Groningen kun je een slaapplaats reserveren in Simplon. Kosten weet ik niet. Je kunt er ook voor kiezen om te hangen in kroegen (Groningen heeft een zeer relaxed beleid. Sluitingstijden; wat is dat?). Dan rol je uit de kroeg zo de trein weer in. |
|
idd gewoon de ster in |
|
Yeah, de Ster is wel gezellig. |
|
quote: He rook jij |
|
quote: Nee, maar die smilie een goeie weergave van het soort publiek dat in de Ster vertoeft. |
|
A oke dan. |
|
Daar ben ik natuurlijk wel bij! |
|
Goed bezig schaep misschien roken we er wel ff 1 |
|
Warchitect en Irmin zijn in Arnhem doorgegaan, ben benieuwd wie daar vanuit het noorden bij komt! |
|
quote: Dat lijkt mij wel! |
|
Nou. Het moet maar weer dan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Rook jij dan ? |
|
quote: Ja, het moet! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Zo, voor Brujeria. |
|
mijn dank is groot en oneindig! misschien present dus geloof ik respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Wordt nog druk volgens mij... |
|
Zo hoort het ook dan kunnen we al onze promo's verkopen voor het mega bedrag van 3 pleuro per promo |
|
Tjemig, dat kan zelfs ik bijna betalen! |
|
Nou ik bedoel maar |
|
quote: gewoon komen! Suck my piss |
|
Idd het word vet gezellig (denk ik) |
|
Ja, het wordt vet gezellig! verder sluit ik me gewoon bij Skullfuck aan. GEWOON KOMEN! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |