|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Koekje erbij? |
|
|
|
hahaha Verloor m'n koekie in de disco,verloor m'n koekie bij de boooooooogie muziek... |
|
hmz, keuze tussen verjaardag of dit... hmz respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Kom op man! |
|
wellicht doe ik dat respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Nou Brujeria, weet je het al? |
|
Doet ie het of doet ie het niet ! |
|
bumpin' Suck my piss |
|
quote: Moeilijke keuze man... Gewoon komen. Huppa! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ik ben gewoon jarig en ben aanwezig op de Metal Battle (moet wel ) |
|
Zekers ff kijken |
|
|
|
Was er gaaf helaas heeft het eerste (ende beste band naar mijner mening) niet gewonnen!!! maar goed... twas wel erg gezellig en lekker geknuffeld met leuke lui natuurlijk. [edit: drank foutjes] [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 24-04-2005 1:58] |
|
wie heeft er wel gewonnen dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
1e Portall 2e Influence 3e Obtuse 4e Dimaeon Bruce Banner |
|
haha de nu-metal band heeft 't gewonnen, geniaal! die hele metal battle kunnen ze dus ook wel afschaffen op deze manier [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-04-2005 2:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ik vond het eigenlij helemaal geen nu-metal... klonk meer als thrash ofzo... Bruce Banner |
|
De podiumpresentatie van die band was erg ok, maar die houden het écht geen 2 cd's uit. Te weinig variatie. Zonde dat die gewonnen hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Portall was de beste van de avond,terechte winnaar,ze bliezen de andere bands van het podium. |
|
quote: Nu-metal? Zat je wel in de goeie zaal? Was volgens mij meer een bayarea geluid en een beste scheut deathmetal! Beesten zijn het op het podium , een lust voor het oog. En die houden het zeker wel 2 cd's vol Aanwinst voor de scene. [Dit bericht is gewijzigd door metalkixx op 25-04-2005 8:46] |
|
quote: Wat mij betreft had Obtuse wel mogen winnen. Maar Portall is ook wel een geinig bandje. |
|
Er staat een fotoreportage op http://www.metalscombined.nl [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 24-04-2005 18:13] |
|
quote: Alleen jammer van die gitarist. Heeft ie een vette buizenversterker, gebruikt ie de digitale distortion uit een multi-effectapparaat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |