|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijd voor een geschiedenisles, maar ik ga hem niet geven. |
|
quote: inderdaad... ik ook niet (weet trouwens ook niet echt zoveel erover te melden eigelijk ) Je moeder. |
|
Niks slechts van de Misfits eh! |
|
Elmar .. foei !!! |
|
Hij is nog jong,hé... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik kan me niet herinneren ooit iets van de Misfits gehoord te hebben. Interesseert me ook absoluut niets. Dead things grow from deep inside... |
|
eeeeeeey!! Misfits is kickuh ja! ken niet alles, maar wat ik ken is wel kickuh!! (en ja, ik ben jong, kijk maar in m'n profiel) MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik ken de naam... maar voor de rest... Waar is al dat gedoe over? Is dit zo'n "cult" band, die je "moet" kennen?? |
|
Ik weet hoe ze eruit zien, maar de muziek heb ik volgens mij nog nooit gehoord. the only pleasure is pain |
|
Misfits = oorsprokelijk opgericht door glen danzig heeft later zn handjes er weer van afgetrokken maar wel op zo'n mannier dat ie er nog steeds geld aan verdient, ik persoonlijk hou wel van deze muziek, hoewel ik meer van Danzig hou (zn muziek dus) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
De Misfits zijn absoluut geen 'cult' band sterker nog ze zijn zeer bekend. Glenn Danzig heeft erin gezeten idd en ze maakten een soort horrorpunk. Als zodanig zijn ze een zeer grote invloed op gothic en op metal geweest. |
|
schaam jullie. misfits MOET je kennen! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
btw iemand wel eens de stripboeken gelezen getekend door glenn ?(jawel hij tekent ook) ik vind ze best cool , it's fucking art Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
de misfits zijn kut en glen danzig is superkut. ik vind zijn muziek echt waardeloos en als er eindelijk een getanteerde gitarist bij hem komt spelen (tommy victor van prong) speelt zijn ego weer eens op en schopt hij hem na verloop van tijd op straat. (sorry voor mijn inhoudsloze bijdrage maar ik moest dit gewoon kwijt) |
|
ach jah als je haar maar goed zit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik moet helemaal niks. En schaam me ook al nergens voor... Dead things grow from deep inside... |
|
Schaamte is nergens voor nodig idd. Om zinnige uitspraken over muziek te kunnen doen, vind ik wel dat je bepaalde muziek en bepaalde bands moet kennen. Als je dus geen zinnige uitspraken over muziek wil doen, dan hoef je bijgaande bands dus ook niet te kennen. Dat is eh, hoe zeg je dat ook weer, jouw feestje |
|
quote: Ik doe alleen (zinnige) uitspraken over dingen waar ik wel wat van af weet. Anders zeg ik gewoon dat ik het niet ken, of hou m'n mond. Dead things grow from deep inside... |
|
mja, ik heb nu even meer dan 2 nummers gehoord en het is al ietsjes beter, maar ik zal er altijd om glimlachen en dat is niet omdat ik jong ben GODVER! |
|
WEL |
|
idd. Maar ja smaak moet je ontwikkelen dus we horen je mening over de misfits graag over een paar jaar nog eens Elmar bla...bla...bla... |
|
hmm tja ik ken het wel maar tis nou niet echt m'n smaak... |
|
quote: hm waarom eigenlijk ?, en welke albums heb je gehoord, ik vind zn muziek namelijk zeer uiteenlopend..... en nee ik ben geen grote fan ofzo hoor *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Metallica is bekend geworden met Misfits covers als Last Caress en jij kunt ze niet? Ik luister het soms wel eens als ik in een vage bui ben. 'I want your Skull, I need your Skull' *tiepfaut* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-07-2002 9:56] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik vind dat ze ook een best excentriek uiterlijk hebben, goed herkenbaar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |