|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
28 April, De Hut - Leiden Entree gratis 23:10-24:00 - Soulreaver 22:10-22:50 - Bodyrot Soulreaver bestaat uit 2 ex-leden van Cremation. Muzikaal gezien wijkt de band dan ook niet veel van die koers af. Toch teren ze niet op oude glorie, immers is dit wel een nieuwe band die zelf ijzersterk materiaal heeft. Het optreden dat de band eerder in Tilburg gaf beviel zo goed dat we gevraagd hebben of ze nog een keertje willen. Ze hebben immers niet voor niets in het voorprogramma van Vader gestaan. Bodyrot komt uit het oosten van het land en speelt een stevige pot death/thrash. De band is sinds 2002 bij elkaar en ze hebben in die tijd al 18 optredens gedaan. Sinds kort heeft de band weer een nieuwe gitarist en daarmee is de weg vrij om hun muziek, met invloeden van Kreator, Morbid Angel en Obituary overal te laten horen. Meer info: http://www.zwaremetalen.com/zooi/4.html [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 26-03-2005 17:57] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb Soulreaver als voorprogramma van Vader gezien, sorry maar er was werkelijk geen kont aan. |
|
ik vind die "aanprijzing" een beetje gay eigenlijk. opgeklopte lucht verkopen. maar goed. |
|
Pff, ik dacht dat ji bands deed promoten Nico |
|
misschien kom ik wel even kijken, tis om de hoek |
|
quote: Vandaar ook mijn kritiek |
|
Ik dacht dat we met Asbest speelden, maarja Soulreaver is ook goed |
|
quote:Asbest zou eerst het plan zijn, maar onze gitarist kan niet donderdagavond omdat hij dan college's moet volgen. Zal pas vanaf eind mei worden dat hij dat niet heeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Welke aanprijzing, bedoel je het entree gratis? Tja, bij toen we The Embodiment hadden staan hebben er nog echt mensen gebeld hoe duur het was. Dan is het toch wel handig om te vermelden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nee, dat bedoelde ik niet Ik vind de omschrijvingen van de bands een beetje, euhm "typisch", of "apart". Maar ja, een informatief, amusant en wervend stukje over een band schrijven, zonder dat het pretentieus, clichématig o.i.d. is is dan ook behoorlijk lastig, imho. |
|
quote: De omschrijvingen zijn ietwat overdreven. Textures heeft ook als support van Morbid Angel gestaan, maar heeft dat meerwaarde? Verder zijn 18 optredens sinds 2002 wel erg weinig. Maar goed, van de andere kant: leuk initiatief. Helaas is Leiden te ver weg voor mij om 2 bandjes te kijken. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
18 optredens sinds 2002 is zeker niet veel nee, en dan 0 in 2002 en slechts 4 in 2003. Het begin nu een beetje te draaien qua optredens maar het is en blijft altijd te weinig natuurlijk. |
|
quote:Als je bedenkt dat je als band toch een redelijk tijdje nodig hebt in het begin voordat je kan optreden en dat het in het begin niet zo loopt valt het best mee. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zoals elke donderdag, zal ik er dan zeker ook zijn |
|
Hey, phobia jullie hebben nu Manoloxx als zanger die kent mij nog wel |
|
Ja dat klopt. Jullie hebben met bodyrot laatst ook nog met cardinal gespeelt toch?? Hij wou ook wel komen kijken naar soulreaver dacht ik. |
|
ja dat klopt we hebben met cardinal gespeelt, helaas niet zo druk misschien is Leiden goeder. |
|
Ik heb jou nog gezien en gesproken in Lucky & Co, was een vet optreden! |
|
quote: Voor sommige bandjes wel, van die bandjes die samen met Suffocation hebben opgetreden.. |
|
... ja zeker een rotdag... laat die jongen toch |
|
quote: Precies, jij snapt het! [edithoer] Als ik een band wil profileren, dan zeg ik dingen over de band, en ga ik geen onzin ophangen over het feit dat ze met een andere band hebben samen gespeeld, want dat zegt niets over de kwaliteit. Wederom voorbeeld textures: Als ik zeg "deze band heeft als support van Morbid Angel gestaan", dan zegt dat dus nog niets. Wel kan ik zeggen "Strakke technische metal, in het straatje van Meshuggah en Devin Townsend. Beste metalplaat ooit (volgens de OOR), op grote festivals in binnen en buitenland gestaan.[/edithoer] [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 30-03-2005 14:46] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
Een betere beschrijving van Soulreaver zou kunnen zijn: Deze band, met daarin 2 ex-cremation leden, bestaat sinds 2004 en heeft daarin al vele malen opgetreden. Sinds kort hebben ze ook een 2 nummers tellende promo opgenomen, die zeer waarschijnlijk menig programmeurenoor zal doen klapperen. Deze band heeft een erg goede live-reputatie (die al te zien was op 1 van de ZM-presenteert edities), waarin strakke old-school Death Metal wordt afgewisseld met technische riffs. Voor de metalheads die iets bekends willen hebben om op te bangen heeft Soulreaver ook een oplossing: Pestilence wordt ook gecoverd! Over Bodyrot weet ik geen reet te zeggen, want dat ken ik niet. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Zeg maar helemaal niks, bovenste beschrijving leest al enorm kut. Niet echt dat je zegt, goh.. prettig leesbare omschrijving. Maar goed, ook wij hebben de demo van Soulreaver mogen ontvangen en in Arnhem ga ik het live bekijken. Ben benieuwd. |
|
quote: Ik houd mijn mond wel en schop het topic nog maar een keer omhoog What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |