|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
kan iemand die kankerkleuter bannen, alsjeblieft? |
|
ja noem mezelf FrEaK omdat ik een beetje raar ben en dat 666 is omdat gewoon FrEaK meestal al bestaat Bonecollector |
|
quote: trek je het niet meer? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Niet in mijn woordenboek. |
|
quote: Ach.. Voor dit soort tuig is incest uitgevonden, toch? Lijkt me wel een gepaste straf voor gebrek aan cognitieve vermogens ARGH-- type AIDS [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-03-2005 16:51] |
|
ben wel kleuter en kanker is een lullig woord maar slipknot hoort eilijk nergens bij ben ik het met je mee eens maar rotzooi is alles behalve metal Bonecollector |
|
quote: ik denk dat dit een blijvertje is Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Heavy metal is dan ook complete meuk. Gewoon muziek voor homo's die eens iets 'stevigers' willen dan The Village People. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik heb gewaarschuwd! |
|
waarvoor? Bonecollector |
|
meer! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
maar als hij blijft ga ik mijn 1337-account ook weer eens afstoffen! |
|
audiophile vind je jezelf met havo heel intelligent? Bonecollector |
|
argh!!! |
|
lol , ga door Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: nee. ik heb net genoeg iq om te kunnen kwijlen en kruipen tegelijk. |
|
quote: Is het niet tegellijk? |
|
als het een dooie tegel betreft wel ja. |
|
oke heb niks tege havo hoor zit er zelf op maar bij ons op school zijn wij de domste en ik vind je moet niet opscheppe over je intelligentie Bonecollector |
|
quote: Heel inteligent, ja. |
|
wat een leuk topic |
|
quote: |
|
ZM is af en toe echt onbetaalbaar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Toon eens wat respect, bitches! rlx Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |