![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
kan iemand die kankerkleuter bannen, alsjeblieft? ![]() |
|
ja noem mezelf FrEaK omdat ik een beetje raar ben en dat 666 is omdat gewoon FrEaK meestal al bestaat Bonecollector ![]() |
|
quote: ![]() trek je het niet meer? ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Niet in mijn woordenboek. ![]() |
|
quote: Ach.. Voor dit soort tuig is incest uitgevonden, toch? Lijkt me wel een gepaste straf voor gebrek aan cognitieve vermogens ![]() ARGH-- type AIDS [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-03-2005 16:51] ![]() |
|
ben wel kleuter en kanker is een lullig woord maar slipknot hoort eilijk nergens bij ben ik het met je mee eens maar rotzooi is alles behalve metal Bonecollector ![]() |
|
quote: ik denk dat dit een blijvertje is ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Heavy metal is dan ook complete meuk. Gewoon muziek voor homo's die eens iets 'stevigers' willen dan The Village People. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik heb gewaarschuwd! ![]() |
|
waarvoor? ![]() ![]() Bonecollector ![]() |
|
meer! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
maar als hij blijft ga ik mijn 1337-account ook weer eens afstoffen! ![]() |
|
audiophile vind je jezelf met havo heel intelligent? ![]() Bonecollector ![]() |
|
argh!!! ![]() |
|
lol ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: nee. ik heb net genoeg iq om te kunnen kwijlen en kruipen tegelijk. ![]() |
|
quote: Is het niet tegellijk? ![]() |
|
als het een dooie tegel betreft wel ja. ![]() |
|
oke heb niks tege havo hoor zit er zelf op maar bij ons op school zijn wij de domste en ik vind je moet niet opscheppe over je intelligentie ![]() Bonecollector ![]() |
|
quote: Heel inteligent, ja. ![]() |
|
wat een leuk topic ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
ZM is af en toe echt onbetaalbaar ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Toon eens wat respect, bitches! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |