|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
bijgewerkt, blij? |
|
Respect voor elkaar of voor elkaars mening? Bonecollector |
|
Die is nog beter [Dit bericht is gewijzigd door 666FrEaK666 op 28-03-2005 17:04] Bonecollector |
|
het nieuwe album van the black dahlia murder wil ik ook hebben. |
|
Die wil ik ok hebben eindelijk een keer eens Bonecollector |
|
quote: Hehehe. |
|
nieuwe Fantômas is ook goed te pruimen! |
|
quote: ai, vind Delirium Cordia vele malen beter, maar dat is dan ook het rustige deel van het tweeluik... |
|
Dank je XnegativeX Bonecollector |
|
Ik sta niet bepaald aan jou kant hoor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hoeft ook niet maar beetje steun is wel fijn ik moet me nog een beetje aanpassen Bonecollector |
|
quote: nou doe dan maar gelijk lullen in het ouwehoertopic Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja, want dat is het enige dat 80% van alle ZM-ers doen hier. En vooral niet meer over metal lullen. Daar houden ze hier niet van. Oh ja! Niet vergeten om je hele prive leven uit te stallen op het forum. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
Bonecollector |
|
Bonecollector |
|
maar ff terug ontopic ---> Lamb of God - Killadelphia (DVD) en The Code Is Red…Long Live The Code van Napalm Death [Dit bericht is gewijzigd door 666FrEaK666 op 28-03-2005 18:27] Bonecollector |
|
Op die dvd wacht ik ook op ja. 19 april komt die uit als het goed is. |
|
Ja,klopt ga je ook naar 013 op 9 juni? Bonecollector |
|
Staat wel op de planning ja. |
|
Oke zal wel vet worden Bonecollector |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
maar dan wel verrekes goeie rotzooi Bonecollector |
|
Ik kijk trouwens ook uit naar het nieuwe Wigrid album dat eraan komt in mei. Hoffnungstod was erg prettig en liet zien dat Wigrid wel de potentie heeft maar het nog nèt niet helemaal gelukt was om dit om te zetten tot een geniaal album. Ik ben zeer benieuwd wat hij er na een pauze van 3 jaar van gebakken heeft en of hij veel vooruitgang heeft geboekt ten opzichte van Hoffnungstod. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |