|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
FLESH MADE SIN GILZE DE SCHAKEL 3 EURO ENTREE BIER 1.30 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-09-2010 23:03] |
|
datum is misschien een idee |
|
gewoon komen |
|
Gilze is de plaatsnaam? |
|
zondag 17 april FLESH MADE SIN DE SCHAKEL GILZE BIER 1.30 [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 28-03-2005 0:14] |
|
ja gilze is licht bij hulten en molenschot |
|
quote: Oja, nou weet ik het |
|
is het nu echt zo moeilijk om een plaatsnaam op te zoeken? |
|
quote: LIGT, stomme allochtoon! Leer nederlands. LICHT is wat er uit een lamp komt. En inderdaad wat hij zei: je gaf niet eens een datum, je gebruikt CAPS en de titel is niet duidelijk. |
|
quote: oww daar |
|
*sgop* Aangezien er gek genoeg geen volwaardig FMS-topic rondzwerft over dit forum promoveer ik dit exemplaar bij deze maar even. 'Masterwork In Blood', 'Dawn Of The Stillborn' en 'The Aftermath Of Amen' worden door ondergetekende hogelijk gewaardeerd - delen enkelen van u deze waardering toevallig met mij? En, ook niet onbelangrijk: wat gebeurt er momenteel eigenlijk in het Flesh Made Sin-kamp? |
|
quote: quote: |
|
Hehe, lekkere manier van je band promoten zoals die kneus hierboven. Verder wel een aardig bandje overigens, live in ieder geval goed te pruimen. Geen idee of ze nog ergens mee bezig zijn op het moment. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is het al geweest? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet zoveel vragen stellen. Gewoon komen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Aye aye, skipper. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heerlijke promotie dit. |
|
quote: Ja want bij Rijen is te makkelijk, want dan weet iedereen het meteen... zpellingsheltd |
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Leer nederlants, mogool! |
|
quote: Je snapt hopelijk wel dat je reageert op een post uit 2005, he? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Goede promotie. :') Nu maar een recent aansluitende opmerking: Misschien kun je beter een nieuw topic openen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-09-2010 22:19] |
|
quote: Jaja, maar fouten zijn van alle tijden... |
|
quote: Net als mongolen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Straks moet ik nog gaan bekennen dat ik destijds zelf dit topic heb aangemaakt. |
|
Dan maar de groeten aan de slotenmaker. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |