IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Flesh made sin Vorige pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 15-09-2010 22:34 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik hoorde laatst dat FMS deaud is...

Wat was ik trouwens een koning in 2005!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-09-2010 22:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad, wat is er toch gebeurd in die tussenliggende 5 jaar?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-04-2011 23:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2010 21:56 schreef Hexegot het volgende:
*sgop*

Aangezien er gek genoeg geen volwaardig FMS-topic rondzwerft over dit forum promoveer ik dit exemplaar bij deze maar even. 'Masterwork In Blood', 'Dawn Of The Stillborn' en 'The Aftermath Of Amen' worden door ondergetekende hogelijk gewaardeerd - delen enkelen van u deze waardering toevallig met mij?

En, ook niet onbelangrijk: wat gebeurt er momenteel eigenlijk in het Flesh Made Sin-kamp?
Ik deel die waardering zeker.

Ik weet niet zeker wat er met de band aan de hand is, maar het lijkt erop dat ze nog niet dood zijn. Op http://www.fleshmadesin.com/ is zelfs een nieuw logo te zien en de myspace wordt ook nog gebruikt.

edit: Er schijnt zelfs een nieuw album aan te komen.


FLESH MADE SIN Putting Finishing Touches On New Album - Sep. 14, 2010

Dutch extreme metallers FLESH MADE SIN are putting the finishing touches on their new album, "Delirigion", tentatively due in late 2010/early 2011 via an as-yet-undetermined record label. The follow-up to last year's "The Aftermath Of Amen" is being recorded at Aftermath Studios in Kaatsheuvel, Holland with producer Marco Stubbe.

Commented FLESH MADE SIN singer/songwriter Twan van Geel: "'Delirigion', which is simply a combination of the words 'delirium' and 'religion,' will be our most satanic album to date.

"While 'The Aftermath Of Amen' consisted of mostly anti-Christian concepts dealing with the attack on the Christian moral of life, 'Delirigion' feels more like a nightmarish journey, a temple in which to worship sin and death, lust and perversion.

"'Delirigion' shows a nihilistic view of devilish madness. Expect some night worshiping, death embracing, moral life-raping, demon worshiping, drug and alcohol abusing, hope destructing, intelligent & extreme quality blackened metal, served cold, dark 'n fuckin' loud! Bon appetit, this is hell's metal!"

"Delirigion" track listing:

01. In The Worship Of My Death
02. Delirigion
03. The Faith Thrower
04. Black Heroin
05. The Infamous Art Of Soul-Scorching
06. Existentialism
07. Corpses Once Winged

"The Aftermath Of Amen" was released in June 2009 via Neurotic Records.


Van blabbermouth. Jammer van die labelproblemen, was bij de vorige plaat ook al zo. Laat maar komen.




[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-04-2011 23:24]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-04-2011 1:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zag laatst nog één van de gitaristen toevallig op TV bij Campinglife


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-04-2011 15:21 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Live zeer gaaf dit!


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen