|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pardon, daar zitten iig meer mensen op te wachten dan op GD en/of Elexorien. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-03-2009 12:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waarom zo'n uitgebreid antwoord als je ook gewoon 'nee, jij!' kan zeggen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Het is uiteraard geen in plaats van. quote: Well, d'uh Dat is niet alleen voor subsidie zo, maar eigenlijk voor uberhaupt succes hebben. Overigens wel goed geregeld met die subsidie, hulde [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-03-2009 13:02] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ruik kansen om Herrie voor altijd te lozen in Braziliƫ! (Of Mexico, daar draaien ze Grindbashers al op de radio naar het schijnt). O.T. Ik vind de hoes erg gaaf geworden. Boeiender |
|
quote: Als een heidevolk voor 20.000 lui staat in duitsland, zou een elexorien het ook moeten kunnen. Alles wat napalm tekent met een distortion gitaar en een fluitje lijkt populair te worden in duitsland hehe Het ligt er aan in wat voor gebied je het zoekt, maar in duitsland zou een elexorien even populair kunnen worden als een voicst hier in nederland. Terwijl ik maar verhipt weinig hoor van voicst en ik vernam dat ze voor maarliefst 5 betalende bezoekers stonden in iduna... dus tja.. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-03-2009 22:43] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-03-2009 22:42] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Wie? Boeiender |
|
Super cool hoor die tour en het kost wat moeite om zoiets op te zetten! Overigens voor de bands die nog toursubsidie willen hebben musicxport/nfpk deze regeling is helaas per 1/1/2009 gestopt. On topic: Ik kijk zeer uit naar de nieuwe GD. Artwork ziet er verzorgd uit en wat ik tot nu toe gehoord heb moet het weer een heerlijk harde plaat worden! Zeker even in Vera checken! |
|
quote: Verbaast me niks dat er weinig waren bij Voicst @ Iduna. Het podium Hoogeveen t' zelfde verhaal met Voicst achtige bands. Jammer genoeg is de subsidie kraan dichtgedraaid voor het podium, aangezien mainstream bands nogal wat kosten, en weinig opleveren. Metal, hardcore, underground hip hop en locale meuk doet het daar veel beter. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Met of zonder subsidie..... nieuwe GD klinkt lekker. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja? Ist wat? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Yep lekker old'rwets beuk'n www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Godv'rTammo! Dat hakt her weer ouderwets in ja? Ik kijk alweer uit naar Vera 8 mei as!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gaaf nieuw nummer! bub |
|
't Geet erop gek! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1 alleen nou hopen dat dit wordt doorgezet in het rest van het album. |
|
quote: Als ik de heer Sattler geloven moet wel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dude, jullie moeten Roel niet zoveel koffie geven maar eh VET |
|
Ruig nummer, ben benieuwd naar de hele plaat |
|
Heerlijk nummer |
|
Ja, dat nieuwe nummer rost er weer lekker in. Heerlijk. |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |