|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hahaha, anders ben je ff een vuile smerige onderhuidse rat zeg trieste actie gast, kolere maaruh, beter topic voor dit soort gezwets http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3190237 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hehe, wie kritiek geeft, moet het ook kunnen ontvangen he? |
|
Heeft ook geen ruk met GD te maken, maar die opmerking over zelf een band beginnen deed me meteen denken aan die link die ik postte Vraag me niet waarom, maar het is blijven hangen hehe |
|
Passiondale is een meesterwerkje, een van de betere releases van 2009 |
|
Dit is eigenlijk de eerste plaat van GD die me echt blijft boeien, prima schijfje Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: haha wat een geweldige link.. bruikleen hahahaha je vraagt je dan gelijk af wat de omstandigheden zijn; "is invictus een neger?", " heeft zn vriendin z'n vorige gitaar opgeten omdat de zak met hondebrokken er tegen aan stond, "stond hij op het punt te emigreren en probeerde zo een extraatje mee te 'gregen'" ... |
|
quote: uh nee, omstandigheden. is niet zo raar hoor dat muzikanten instrumenten uitlenen aan elkander. iig die nieuwe clip van GD zuigt als de pleuris, wat ook weer gelijk representatief is voor hun kutkwaliteit als band. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mwoah, ik weet niet beter of je zorgt als muzikant dat je je zaken voor elkaar hebt, komt een beetje middelmatig over, moeten vragen om instrumenten. |
|
quote:Sand in yer vagina? De dag dat jij op het nivo van GD speelt mag je mee praten. Hier een kwartje, staat leuk in je bedelbeker. |
|
quote: gheghe, dat nivo overtref ik wel met gemak. no worries Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
.. nou laat horen dan .. |
|
quote: mja maar als je dan meer dan middelmatige metal maakt...dan doe je toch iets goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: wat ben je toch een bitterbal af en toe 1 + 1 = logica? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik zie graag een link naar de wereldschokkende über-geniale shit van Invictis. Als het echt vet is vraag ik hem volgende keer om te headlinen in Zuid-Amerika |
|
Toe, post eens een mp3 met jouw skills! |
|
ja wachten jullie maar. you all will be pleasantly surprised wel coole promoactie dit voor mij, toch weer wat geleerd van TMDC, thanks Michiel! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nee, nu, je loopt zo te patsen, dan moet je het ook waar maken. It's on! |
|
alleen tmdc heeft naast een grote bek ook iets te bieden, samen met god dethroned en pestilence zijn ze ongeveer t enige waardige deathmetal exportproduct dat nederland heeft (gorefest: dood, hob: niet leuk, de hele rotterdam-insesssstbende: insessstbende, 20.000 ongeinspireerde gezichtsloze bands: nvt) Ik hoop dat invictus het waar kan maken, maar verwacht dat z'n deuntjes en kreuntjes net zo overkomen als zn posterij hier. ps een electrisch gitaartje op je shit op te componeren heb je nieuw al voor onder de 100 euro. wat nou lenen... ik blijf erbij dat je ik niet vertrouw en nog niet mn gejatte fiets zou laten bekijken. nu weer over god dethroned: best kut die clip! |
|
quote: Mwoah, ik heb wel eens materiaal van je vorige band gehoord, en dat was absoluut middelmatig op zn hoogst in mijn ogen, dus laat eerst maar eens wat horen voor dat je zulke uitspraken doet. |
|
quote: jij mist voorkennis, maar dat geeft niks maar idd weer on topic, die clip was idd kut Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik mis geen voorkennis, ik weet dat je met wat dingen bezig bent, maar je zou beter eerst eens iets laten horen voordat je dalijk genadeloos op je middelmatige bek gaat. |
|
quote: nou ja zeg; bedankt en bedankt idd, kut he die clip? wat vond jij er nou zo enorm kut aan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: waarom dat dan? ik zie de "vereisten" even niet. ik bereid liever extreem goed voor, en goeie wijn heeft een lange tijd nodig om te rijpen en te groeien. zou prima standaard doorsnee uitgepoepte DM kunnen maken wat GD ver achter zou laten. ellende is dat ik persoonlijk vind dat de songwriting van GD 13 in een dozijn is en nog matig uitgevoerd ook. ze drijven gewoon op een contract, lekker makkelijk. CD uitschijten en klaar. heb ik nog geen zin in, maar wie weet ooit in de toekomst. belangerijkere zaken eerst. en mbt op mijn bek gaan? all in the eye of the beholder Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |