![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Stelletje moslims hier... ![]() ![]() |
|
quote:Nee hoor. Ik vind je gewoon een mongool. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Och... ![]() |
|
Als ik direct door had wie het was had ik een vreuchte sprongetje gemaakt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: of wordt blij gemaakt met n dode mus, t is maar hoe je t bekijkt. Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! ![]() |
|
quote: Jouw hart is met die leeftijd al wel wat gewend ja ![]() ![]() |
|
Dave mustaine dood joh? Shiit, wat had 'ie deze keer genomen? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Hij ging toch stoppen met Megadeth... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wie is dave mustaine? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Dat vroeg ik me dus ook af. Ik was alleen niet te lui om die link even in te drukken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Stoppen met Megadeth? nee man, stoppen met drugs. Ik zie trouwens het verschil niet tussen megadeth & mave dustaine ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 29-03-2005 22:35] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote:Allebij gay? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dus eigenlijk is Megadeth dood... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ach man 'the world number 1 speed metal band' is al tig jaar dood. Ze poepten alleen nog slappe hap ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Tja, van diarree kan je uiteindelijk uitdrogen en sterven... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
ARGH AIDS@topicstarter ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Hey is die jackson gesigneerd door dat omgebouwde manwijf ![]() ![]() sorry het is laat voor mij ![]() ![]() |
|
Jezus ik schrok me gewoon de tering he. ![]() |
|
quote: ja, ik ook... ![]() |
|
Wat een bullshit, dit hele topic mag van mij oprotten. Geen leuk grapje ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Slotje De slotenmaker Posted 30-03-2005 11.16 by Slotje (Slotenmaker) -------------------------------------------------------------------------------- Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje *HINT* ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Hey hippie, leuk dat je aankomt met een fout bericht van wikipedia, ware het niet dat je blijkbaar het systeem niet echt goed begrijpt. Als je goed had opgelet had je gezien dat deze revision van 03:51, 14 Nov 2004 was, en dat de volgende revision van 04:13, 14 Nov 2004 het stukje over de dood van Mustaine al weer verwijderd had. Wat je uberhaupt wil bereiken met naar revisions kijken van 6 maaden geleden is me ook een raadsel. Mooi systeem dat Wikipedia ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-03-2005 11:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ja! Want ik heb zin in shoarma. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |