IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wikipedia denkt dat Dave Mustaine dood is Vorige pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-03-2005 12:10 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

geen geintjes dit



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 30-03-2005 12:19 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Gelukkig topictitel veranderd!!! Kwam wel erg lomp over. Maar wie is er zo triest om dat op wikipedia neer te knallen? Echt belachelijk.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 30-03-2005 12:20 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Heersch!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-03-2005 12:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 maart 2005 0:09 schreef ghoulliette het volgende:
Jezus ik schrok me gewoon de tering he.


Hehehe zulke reacties maken dit topic dan wel weer leuk


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-03-2005 14:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 12:19 schreef AngelOfDeath het volgende:
Gelukkig topictitel veranderd!!! Kwam wel erg lomp over. Maar wie is er zo triest om dat op wikipedia neer te knallen? Echt belachelijk.

zie m'n post, het heeft er maar 22 minuten opgestaan

edit: later heeft er nog een keer opgestaan, welgeteld 1 minuut

quote:
Dave Mustaine collapsed and died inside a recording studio on November 13, 2004. The cause of death was after playing some some Grand Theft Auto: San Andreas, he should go shoot some shit up. So, after having ESP send him custom Flying V's with guns attached, he went out on a concert and started shooting fans. Well, needless to say, his new drummer threw a drum stick through his head before it got really bad. Yikes?

hehehe

edit2:
en het heeft er nog een paar keer opgestaan, wederom na enkele minuten weg, trieste figuren soms daar (wel mooi systeem). zal wel een gerucht zijn geweest die dag.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-03-2005 14:05]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 31-03-2005 16:21 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 11:54 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ja! Want ik heb zin in shoarma. Negative... Waar blijft het?


ik ben geen lammetje of een vieze marokkaanse shoarma sukkel


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2006 15:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wikipedia; waar elke onbenul stukjes in kan neerkwakken.

Als je kijkt op Morbid Angel hangt het ook van de fouten aan elkaar vast...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-05-2006 15:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 15:41 schreef Mutilator het volgende:
Als je kijkt op Morbid Angel hangt het ook van de fouten aan elkaar vast...


Dan mag je ze gaan verbeteren. Dat is het mooie van Wikipedia. Aan zeiken heb je niks.

Persoonlijk vind ik Wikipedia een van de meest heersende WWW applicaties ooit. Neemt niet weg dat je er heel voorzichtig mee moet zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-05-2006 15:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 mei 2006 15:44 schreef Chelman het volgende:
Dan mag je ze gaan verbeteren. Dat is het mooie van Wikipedia. Aan zeiken heb je niks.


Dat is het punt juist; ik raadpleeg een encyclopedie om er betrouwbare info uit te halen; niet om zelf verbeteringen aan te moeten geven.

quote:
Persoonlijk vind ik Wikipedia een van de meest heersende WWW applicaties ooit. Neemt niet weg dat je er heel voorzichtig mee moet zijn.


Komt er dus gewoon op neer dat je alsnog alternatieve bronnen moet raadplegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2006 15:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-05-2006 15:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Een tijd terug was er een test van een aantal grote encyc's vs. Wiki. Brittanica / Encarta / Wiki ofzo.

Hoe dan ook, in de willekeurig gekozen lemma's had wikipedia minder fouten dan de andere. Ik zal eens kijken of ik dat bericht kan vinden (op wikipedia ).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2006 15:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 15:41 schreef Mutilator het volgende:
Wikipedia; waar elke onbenul stukjes in kan neerkwakken.


of iedere "professor" natuurlijk....
wat ik er tot nu toe van gebruikt heb is zeer degelijk. (meer vakgericht).


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-05-2006 15:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 15:51 schreef ZelThoR het volgende:
Een tijd terug was er een test van een aantal grote encyc's vs. Wiki. Brittanica / Encarta / Wiki ofzo.

Hoe dan ook, in de willekeurig gekozen lemma's had wikipedia minder fouten dan de andere. Ik zal eens kijken of ik dat bericht kan vinden (op wikipedia ).

Even bijstellen, Wikipedia had juist net wat méér fouten. En was alleen met Britannica vergeleken.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/60467?highlight=wikipedia


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen