|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar waarom toch mijn beste man, tieten binnen de metal zijn gewild. Ik breng dan ook hierbij een ode aan elke vrouwelijke vocalist binnen de metal Heil aan de vrouwen die grunten to manage is to keep |
|
Ram-zet. En laten we vrouwen op de zang kwaliteiten beoordelen in plaats van hun tieten. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 17-06-2003 23:26] |
|
quote: Wat dacht je dan van Sabine Classen van Holy Moses, die wordt gesponsord door Zware Vanelle, geloof ik. Wel knap maar nee, ik hoor ze liever clean of, als ze erover beschikken, een mooie opera stem. Niet van dat keukenmeid-gegil om een graantje mee te pikken van de 'Within Temptation'-hype. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Creative Killings! |
|
quote: Uh.... *disclaimer* dat zei ik niet! Dat zei ik niet! Helaas is het zo dat vrouwelijke krijsaards meestal manwijven zijn en vrouwelijke zangeressen in metal meestal in van die compleet seksueel op hun kop staande gothic metal bandjes spelen, dus dan houdt het al snel op. Ik ga wel weer Dead Can Dance luisteren. |
|
quote:In idd geval is dat beter aan te horen dan dat overgewaardeerde Arch Enemy. Zij kan zeker goed zingen en ze heeft ook haar eigen taal bedacht om de klanken nog beter uit te laten komen. |
|
quote: Maar heeft helaas weinig met metal te maken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Darkened Nocturn Slaughtercult If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
"Vrouwelijke zangeressen in de metal " Is er al een topic over mannelijke zangeressen dan ? |
|
Myriads die vrouw haalt er af en toe ook een grunt door heen! super cool! I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind het erg jammer dat Cadaveria uit Opera IX is gestapt.. Haar nieuwe werk (onder de naam Cadaveria) kan me toch minder bekoren dan een sacro culto. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Sacro Culto is in mijn mening het beste dat Opera IX ooit heeft uitgebracht. Wat ik aan Cadaveria solo dan weer goed vindt is dat de nummers korter zijn, hetgeen het makkelijker luisterbaar maakt. Ik bedoel maar, het gemiddelde Opera IX nummer duurt 15 minuten. |
|
Op the Black Opera duren de nummers helemaal niet zo lang. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
astarte |
|
quote: Ik weet dat ze mooi zijn, maar hoe klinken ze ? k vind er geen mp3 's van |
|
[effe offtopic] quote: Zie mijn undersign, krijg ik nog theekopjes, of zijn die allemaal al op... |
|
quote: Theekopjes? Nee, nu moet je buigen voor mijn almachtigheid Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ONIELAR van DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT heeft een enorm ruige strot!~ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:melodieus, soft voor black, technies goed. euh tja vrij origineel. |
|
@ Claw, zie lultopic... |
|
quote: Thanks! an evil incarnation of DEATH! |
|
cadaveria true disco chick |
|
wat k nog was vergeten.. Onielar van DNS kan niet alleen goed krijsen, ze kan ook nog voortreffelijk BBQen!!! of niet Macabre?! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
HELL YES! En een hele fijne aanleg voor pyromanie... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |