|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De meest agressieve strot in heel het -core gebeuren ja. Repsek y'all! |
|
Is Michelle Madden van TOURETTES al genoemd? Super ruige strot, ook live! Fuck Arch Enemy en Holy Moses, Madden veegt de vloer met hen aan ( en het is ook nog eens leuk om naar te kijken... ) http://www.myspace.com/tourettessf4l " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Leather Leone van Chastain vind ik nog altijd de beste vrouwelijke stem, paste perfect bij de (power) metal van Chastain. Kate French (later bij Chastain) vond ik wat minder - miste in elk geval de spreekwoordelijke ballen. Nicole Lee van Znöwhite kon er ook wat van. Wijlen Dawn Crosby van Détente, al was het meer een schreeuwlelijk. Arianne Fleury (voorheen) van Augury, wel wat operette-achtig, maar het gaf de band zeker wat bijzonders. |
|
quote: Hm, op Within The Veil van Fear Of God zingt ze toch heel aardig, nou niet bepaald een schreeuwlelijk. Détente vind ik lichtelijk overrated... Bareuh... |
|
quote: De uitzondering die de regel bevestigt... Ze kon het wel, maar maakte toch meer gebruik van haar schreeuw en die paste wel bij Détente. Eigenlijk hoort ze misschien niet echt thuis in een metal topic - ik zag Détente altijd toch meer als punk dan metal. |
|
quote: hehehe, had die link al verwacht. leuk dat commentaar daar. *edit* Angela heeft idd een brute stem maar ben die na 2 minuten al strontzat. Zonder geluid is dan een stuk beter genieten. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-12-2007 12:32] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Haha geniaal filmpje, dat geslinger met die microfoon ook Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
vast al wel genoemd... "vroeger": ACROSTICHON! |
|
quote: vroegahhhhhh das idd langgggg geleden!! |
|
@ topic-titel: heb je ook mannelijke zangeressen? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Jaaaa de glamrockers toch? Dee Snider & co! |
|
quote: Zangers van power metal bands? |
|
quote:Mwoah, die vond ik niet echt mooi om naar te kijken hoor... Okselfris kan je haar niet noemen www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik ben gisteren nog gevraagt of ik auditie wilde doen voor een band uit vriezeveen door Dennis nadat hij 10 keer hallo zei en ik maar effe keihard HEUUUUUUUUUJ terug gruntte... Maarja ik wil geen frontvrouw zijn van een band En al helemaaaaal niet in Vriezeveen! Met alle respect |
|
Ah, genoeg longinhoud toch |
|
quote: Valt mee hoor... Astma FTW! Maarja t gaat nog altijd om de techniek.. Maar lange zinnen achter elkaar door grunten (een heel nummer dus) vind ik wel moeilijk hoor.. Hoewel.. Ik dat eigenlijk nog nooit echt geprobeerd heb... Maar eens gaan doen dan! |
|
Demonica van A New Dawn, IMP en X-TinXion |
|
Misschien al ergens, pagina's terug, genoemd, maar bij deze: Julie Xmas (Battle Of Mice) Libby Schaub (So I Had to Shoot Him) Dominique Persi (Stolen Babies) |
|
En dat, lieve vrienden, noemen we een pleonasme. |
|
wat je zegt!!!! mannelijke zangeressen ftw me dunkt!! signature |
|
Titel aangepast. Bruce Banner |
|
Ik ben Veronica Freeman van 'Benedictum' nog niet tegen gekomen. Als je van een Dio-achtige stem houd, moet je hier zeker eens naar luisteren. I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Haha, inderdaad. Gaaf dat je zo 'n strot hebt als vrouw, maar dan moet je niet zo mannelijk zijn dat je meer lichaamsbeharing hebt dan de gemiddelde onverzorgde festival Duitser. Verrassend triviaal |
|
Angela van Arch Enemy was afgelopen vrijdag hopeloos uit vorm in elk geval |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |