|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Alweer een geniale en toch alweer 11 jaar bestaande band waarover hier geen topic te vinden is!! Maareh, voor iedereen die de (alweer heeel oude) clip van ze nog niet kent: http://www.southern.com/southern/band/MELTB/vids/sick_zip.mov |
|
jep, ik ken ze, ik had wat mp3tjes. Weer gare japanners... |
|
Prachtige clips... Drummer van Burnt By The Sun drumde geloof ik tijdens de laatste tour bij deze gasten... We don't take it, we just fake it... |
|
In mei komt overigens een cd uit met hun oude EP's van 1994 tot 1999. "13 hedgehogs" Eindelijk een goede digitale versie van de klassieke 7" 'Eleventh' |
|
Tijd geleden nog zien spelen in Amsterdam, was echt ronduit geniaal en het swingde als een gek. In eerste instantie ging ik puur om Dave Witte te zien spelen maar uiteindelijk was het de zangeres die de show stal. Heerlijke band! |
|
Shiaat! Melt banana is een band die ik niet uren kan luisteren. Voor al de zang ehehe.. Ik moet er echt voor in een bui zijn.. Dave Witte heerscht ook in Discordance Axis. Dat dan weer wel... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-04-2005 11:43] Suck my piss |
|
Leuke band ja. Vind het alleen na een tijd wel irritant worden, maar bijvoorbeeld die split met the Locust vind ik super gaaf (effe die clip downloaden) |
|
quote: Discordance axis heerst op alle fronten, punt. Ik vraag me nog steeds af hoe het nou met de D.A. doorstart Warchalking staat? |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Nee, volgens mij zou er nooit meer iets onder de naam Discordance axis uitkomen. Wel waren ze dus bezig met Warchalking, maar behalve wat gitaargepiel op die discography CD van Human remains is er nog niks verschenen. Er is nu wel een nieuwe band met Dave Witte en wat ander gespuis van Black army jacket genaamd Hope collapse. Check -> http://www.inkblotrecords.com |
|
Kijk das info!Persoonlijk ken ik eccht weinig mensen die de muziek van D.A weten te waarderen.. (Phantomsmasher/Atomsmasher ken je natuurlijk al) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-04-2005 12:13] Suck my piss |
|
wat doet dave witte nu nog? |
|
GODERVERDE TERING!! gisteren gezien in Vera. Wat een liveband. Punk, handcore, grind met een dikke laag noise en die piepzang. Heb nu nog last van mijn oren! Wel vaag dat die zangeres de halve tijd een toetsenbord met glitter stikkers vast hield. Voor effecten volgens mij.. Damn...nog nooit zoiets gezien. Suck my piss |
|
Pfegh, overrated die band...echt waar !!! zoveel bands die beter zijn.. Fuck the world and fuck you |
|
lol er is maar een Melt Banana.. Suck my piss |
|
hehehe. maar ik meen het. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ook! Suck my piss |
|
hehehe. vrijdagochtend lol...wat is het toch fijn om vrij te zijn. Fuck the world and fuck you |
|
iemand zei "zoveel bands die beter zijn" Nogal onmogelijk als MxBx de enige zijn die ZO klinken... MB heerscht "thirteenth" EP = magistraal geniaal |
|
quote: quote: En zo is het! Suck my piss |
|
quote: dat was ik Fuck the world and fuck you |
|
trouwens, deze band moet toch wel een soort award krijgen eigenlijk. Meest "kleine bandleden" met meest brute sound/live. Suck my piss |
|
WTF Melt banana is in nederland?! Waar spelen ze nog meer? Die moet ik verdomme echt wel live zien! [Dit bericht is gewijzigd door trol op 25-11-2005 15:44] |
|
quote: ze stonden iets van 2 weken geleden in waterfront (rotterdam) voor de 2de keer. Deze keer kon ik ze niet zien maar de vorige keer was het wel gaaf. |
|
Melt Banana? Geniaal. METAL???????????? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |