|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie wil me aanraken, ik heb hem ontmoet |
|
quote: ghehehehehe!! carcasstrid |
|
quote: 28 mei hee!! |
|
quote: *streept dagen op kalender af* |
|
quote: ghehehe |
|
Hehehehe. Patser What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: kijk uit Mayo!! dalijk ben je ook een concertsletje!!! carcasstrid |
|
quote: quote: Hahaha ooooh neeeeeee, wat zal men hier wel niet van mij denken, the horror (kommie ook trouwens?) Eh ontopic maar weer, succes mannen in de Baroeg. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-04-2005 13:06] |
|
quote: Daar zouden er meer van moeten zijn!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: nee 28 mei ben ik niet van de partij!! (dat rijmt ook nog eens) carcasstrid |
|
quote: 23 april dan |
|
quote: ben jij er ook dan? carcasstrid |
|
quote: Tuurlijk niet, ik ga niet helemaal naar Baroeg voor deze rotzooi |
|
quote: gheheehee.. zou ik ook niet doen nee.. carcasstrid |
|
Heej heej!! Wordt echt wel weer een gezellige bende |
|
quote: Jij komt dus niet? [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 22-04-2005 14:59] |
|
Nou, ik denk het niet nee... SoulreaveR heeft alweer een nieuwe gitarist gevonden vorige week zondag : |
|
quote: jammer!!!!! Een slaapplekje is al geregeld dan hee, bij Mayo!!! Of nie Mayo?? |
|
quote: |
|
Dus meekomen Assie!!!!!!!!!!!! ok, on-topic!! |
|
quote: ik moet werken en het is op een zaterdag.. da's lastig wegruilen.. ander keertje!! carcasstrid |
|
Pre-puberaal Meisje Oscura, ik ken jou helemaal niet, dus hou alsjeblieft je brutale mond dicht. Ik kan je verzekeren dat je helemaal verkeerd zit te gissen naar mijn idenditeit, maar dat maakt het juist wel weer grappig. Heb je trouwens niets beters te doen? Ga toch spelen met je Barbies of 'My First Dildo', je weet wel, die roze in die kado-verpakking. En nee, ik kom vanavond niet naar de Baroeg, want ik heb wel wat beters te doen dan drie van die slappe kutbandjes te gaan bekijken. |
|
ouch!!! ik ben geshockeerd nu... Ik heb in ieder geval niets te verbergen en ik zit dan ook niet zielig anoniem mensen af te zeiken... Maar goed.. jammer hoor dat je er niet bent vanavond.. ik snap best wel dat je wat beters te doen heb... stort je maar weer in je anonieme zielepieterij en ga maar weer anoniem je frustraties afreageren carcasstrid |
|
quote: Mooi, dan neem ik jouw plek in What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |