IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thanatos en TMDC 23 april Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 23-04-2005 12:42 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 12:22 schreef oscura het volgende:
Ik heb in ieder geval niets te verbergen

Niets te verbergen?! Als dat een foto van jezelf is is je undersign verschillen we toch enigzins van mening!

splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 23-04-2005 12:47 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

En voordat alle bijdehandjes weer inhaken; ik had mijn spelvaud in mijn vorige post zelf al ontdekt (identiteit)

Rottenbody-orgy
Lekker rondkloten
Usericon van Rottenbody-orgy
Posted 23-04-2005 12:51 by Rottenbody-orgy Wijzig reactieProfiel van Rottenbody-orgyQuote dit berichthttp://www.soulreaver.wingsofdeath.nu

quote:
Op 22 april 2005 14:58 schreef Damnation het volgende:
Jij komt dus niet?

"Intergalactic Primordial Death Atack ........"

oscura
Usericon van oscura
Posted 23-04-2005 13:19 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 12:42 schreef splattermeister666 het volgende:
Niets te verbergen?! Als dat een foto van jezelf is is je undersign verschillen we toch enigzins van mening!

lekkere zinsopbouw... Wat bedoel je nou te zeggen eigenlijk?

carcasstrid

BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 23-04-2005 14:05 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 12:22 schreef oscura het volgende:
ouch!!! ik ben geshockeerd nu...

Ik heb in ieder geval niets te verbergen en ik zit dan ook niet zielig anoniem mensen af te zeiken...
Maar goed.. jammer hoor dat je er niet bent vanavond.. ik snap best wel dat je wat beters te doen heb... stort je maar weer in je anonieme zielepieterij en ga maar weer anoniem je frustraties afreageren

Zo zo, wat een lef! Heb je soms teveel kleurstofjes gegeten of zit je in die ene periode van de maand(als je al zo oud bent dan)?

"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-04-2005 14:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Internet warriors gesignaleerd.

Maar ga gerust verder. Ik ben heel even weg. Ik ga even popcorn en chips erbij pakken.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

BloodMustFlow
Doorn in je oog
Posted 23-04-2005 14:43 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 14:28 schreef altx het volgende:
Internet warriors gesignaleerd.

Maar ga gerust verder. Ik ben heel even weg. Ik ga even popcorn en chips erbij pakken.

Originele term. Zeker helemaal zelf bedacht?

Internet papegaai gesignaleerd.

"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.

altx
Usericon van altx
Posted 23-04-2005 14:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 14:43 schreef BloodMustFlow het volgende:
Originele term. Zeker helemaal zelf bedacht?

Internet papegaai gesignaleerd.

Sterk. Sterk. Voor iemand die veilig achter zijn computer zit, doe je het niet slecht. Ben je in het echt ook zo scherp?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

BloodMustFlow
Doorn in je oog
Posted 23-04-2005 14:58 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

altx
Usericon van altx
Posted 23-04-2005 15:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Dat is dan weer teleurstellend...

BloodMustFlow
Doorn in je oog
Posted 23-04-2005 15:21 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 15:14 schreef altx het volgende:
Dat is dan weer teleurstellend...

Wat een toeval. Dat zei je mammie ook toen je geboren was

altx
Usericon van altx
Posted 23-04-2005 15:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 15:21 schreef BloodMustFlow het volgende:
Wat een toeval. Dat zei je mammie ook toen je geboren was

Niet je eigen problemen op mij projecteren...

oscura
Usericon van oscura
Posted 23-04-2005 15:51 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 14:05 schreef BloodMustFlow het volgende:
Zo zo, wat een lef! Heb je soms teveel kleurstofjes gegeten of zit je in die ene periode van de maand(als je al zo oud bent dan)?

gaat je geen flikker aan...

carcasstrid

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 23-04-2005 17:35 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 23 april 2005 15:51 schreef oscura het volgende:
gaat je geen flikker aan...

*houdt wijselijk zijn mond*

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-04-2005 20:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat een leuk topic, zeg.

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 23-04-2005 20:27 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2005 22:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 14:58 schreef BloodMustFlow het volgende:

Is er ook een kale parkiet dan?

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-04-2005 1:15 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ik heb me in ieder geval prima vermaakt!!!
Wel weer jammer van het kutgeluid in de Baroeg..maarja.... niks aan te doen helaarsch..

carcasstrid

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2005 2:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehehehehe, geluid in de baroeg is altgijdkut, Maar oscujra, jij was toch die vriendin van Rachel . dat knappe blonde vrouwtje ?? Zag jullie nog zitten bij baroeg, op dat bankje naast de bar,maar was weer es te verlegen om jullie aqan te spreken heheh.

Fuck the world and fuck you

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2005 2:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

sjesus, ik kan egt vniet tkken als ik dronken ben.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2005 2:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@ damnation : dat pentacle shitr waqs echgt wel bruut zonde dat je 'm weg deed man. Was je te dik en paste je 'm niet meer ??

oscura
Usericon van oscura
Posted 24-04-2005 13:20 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 2:04 schreef mental het volgende:
hehehehehe, geluid in de baroeg is altgijdkut, Maar oscujra, jij was toch die vriendin van Rachel . dat knappe blonde vrouwtje ?? Zag jullie nog zitten bij baroeg, op dat bankje naast de bar,maar was weer es te verlegen om jullie aqan te spreken heheh.

volgende keer dan maar hè?

carcasstrid

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2005 13:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2005 13:20 schreef oscura het volgende:

volgende keer dan maar hè?

zeker !

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-04-2005 15:57 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Ik vraag me af wie de honderdste post gaat maken in dit topic

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-04-2005 15:57 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com