IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mournful Congregation Volgende pagina
Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 17:03 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Funeral doom/death uit Australiƫ. Zojuist is de nieuwe CD The Monad of Creation uitgebracht via het Japanse Weird Truth records. Ondergetekende heeft enkele exemplaren in de verkoop. Bij interesse graag even mailen op pim@officiumtriste.com


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2005 17:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

sjezus, begint iedereen tegenwoordig een distro ????Hou er maar 1 apart voor mij, en neem 'm de 28ste maar mee naar Baroeg ( met dat death festival ) dan betaal ik 'm daar.


Fuck the world and fuck you


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 19:45 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik heb geen distro in de zin van een lijst met diverse releases. Ik koop zo nu en dan lastige te krijgen CD's etc. voor de liefhebbers. Als je de CD echt wil hebben moet je ff mailen anders heb ik geen overzicht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 19:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat heb je nog meer voor albums?
Laatst wat van MC gedowload en dat viel me beetje tegen eigenlijk...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vond de samples van het nieuwe album juist wel de moeite waard. Wat moet ie kosten Pim?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-04-2005 20:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 19:45 schreef Der_Pim het volgende:
Ik heb geen distro in de zin van een lijst met diverse releases. Ik koop zo nu en dan lastige te krijgen CD's etc. voor de liefhebbers. Als je de CD echt wil hebben moet je ff mailen anders heb ik geen overzicht.


ok doe ik.


Fuck the world and fuck you


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 20:09 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

10 euro excl verzendkosten.

Op het gebied van funeral doom en langzame doom/death is MC juist een verademing, maar goed da's mijn mening.

Verder heb ik op dit moment nog beschikbaar

Moss (Uk)/ Nadja (Can)-split 3" CD
en
Hail Brittania Volume One-NWOBHM tribute 7"EP
Side A: The Lord Weird Slough Feg -Heavy Metal Rules (cover Nightime Flyer)
Side B: Ironsword-Valhalla (cover Desolation Angel)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm zal het nog eens checken dan .. zoiets hangt bij mij sterk van het moment af ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Pfff niet bij te houden die Doom releases, wou de nieuwe Mourning Beloveth, Fallen, Rapture en Novembers Doom al aanschaffen en nu komt daar Mournful Congregation ook nog eens bij.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die Rapture heb ik vant weekend binnen gekregen .. eerste indruk was dat het me iets teveel op latere Paradise Lost leek ...


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 20:18 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 4 april 2005 20:15 schreef Mark Z het volgende:
Pfff niet bij te houden die Doom releases, wou de nieuwe Mourning Beloveth, Fallen, Rapture en Novembers Doom al aanschaffen en nu komt daar Mournful Congregation ook nog eens bij.


Het is inderdaad bijna niet bij te houden.

2 mei moeten jullie ook allemaal de nieuwe Candlemass kopen. Verplichte kost!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:18 schreef Der_Pim het volgende:
Het is inderdaad bijna niet bij te houden.

2 mei moeten jullie ook allemaal de nieuwe Candlemass kopen. Verplichte kost!!


Uiteraard! En live aanschouwen op Wacken dit jaar natuurlijk!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb em nog niet gehoord, maar ik verwacht OF een flinke tegenvaller OF een ijzersterk album ..



Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 20:20 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Neem van mij aan dat ie ijzersterk is. Zit er nu naar te luisteren


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zal em eens proberen als ik em tegenkom, ben nooit zo'n fan van die stijl zang, maar laatste tijd begin ik er aan te wennen ...

MC weer ff gecheckt, en ik vermoed dat ik een andere band eerst in me kop had want dit is tof ... heb je nog veel exemplaren aangezien ik nu reteblut ben ...


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 20:24 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik heb er nu nog 6, maar ik ga ervan uit dat Displeased ze ook zal krijgen. Was bij de vorige CD van MC ook het geval.

Beetje afhankelijk van het animo dus of ik nog een exemplaar heb als je weer geld heb.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Benzine ... cd ... benzine ... cd ...


hmm


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:24 schreef Der_Pim het volgende:
Ik heb er nu nog 6, maar ik ga ervan uit dat Displeased ze ook zal krijgen. Was bij de vorige CD van MC ook het geval.

Beetje afhankelijk van het animo dus of ik nog een exemplaar heb als je weer geld heb.


Displeased heeft ze ook. En voeg de nieuwe Thee Plague Of Gentlemen ook toe aan het lijstje van heerschende Doom releases van de laatste maand(en)!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 20:29 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Als je dan TPOG noemt mag je ook het Zweedse Isole niet vergeten. Op hetzelfde label als TPOG.

Geweldige CD is dat. Forevermore heet ie.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:29 schreef Der_Pim het volgende:
Als je dan TPOG noemt mag je ook het Zweedse Isole niet vergeten. Op hetzelfde label als TPOG.

Geweldige CD is dat. Forevermore heet ie.


Bedankt voor de tip!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fuck wat heerscht deze band!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-09-2005 18:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:50 schreef Jenje het volgende:
Fuck wat heerscht deze band!


Nogal ja, heb er eindelijk aan gedacht om deze CD even helemaal te downloaden en het heerscht enorm! Weer een CD erbij op mijn 'nog aan te schaffen'lijst.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2005 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goed album indeed, beteje onopvallend tussen alle doomreleases van tegenwoordig ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-12-2005 12:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gisteren binnen gekomen! Langzaam maar zeker krijg ik alle heerschende doom releases van dit jaar binnen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Slome


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-12-2005 9:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zoals het een echte doom liefhebber betaamt.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen