|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hier ga ik zeker bijzijn. hoe vet! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
31 mei ben ik er zeker! no text supplied |
|
quote: eerst feiten checken he...hebben al wel degelijk vaker in NL gespeeld 013 voor mij. |
|
quote:hmmm staat "First Dutch Show" op de Vera site. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
tja.....da's niet best. Isis 2 of 3 jaar geleden nog gezien in de Goudvishal. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-04-2005 13:48] |
|
quote: is de eerste show van dit jaar in NL, dat is het. Vera zet alle first dates als zogenaamd exclusief op de site....zal iedereen toch aan zijn reet roesten, als ze maar komen |
|
Vette shit, komen ze wellicht ook nog wat dichter bij Amsterdam spelen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zijn "Isis", "Jesu" en "Logh" allemaal afkortingen zoals ESIS en IOM en dat soort meuk? |
|
Isis in elk geval niet. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Nóg dichter bij Amsterdam?? Nee volgens mij niet. Groningen en Tilburg. That's it. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hmm, helaas. Wellicht dat ik er in Tilburg bij ga zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Jesu lijkt me ook erg vet! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1623983 Logh ken ik trouwens niet. Ik heb gehoord dat dit bandje een beetje een vreemde eend in de bijt tussen deze line-up is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Isis speelde 2 jaar terug in de OCCII, dichterbij kon bijna niet, of wel Chulo? Anyway, de line-up in Tilburg is duidelijk harder (Dälek ipv. Logh), dus ik ga mooi die kant uit... We don't take it, we just fake it... |
|
Toen kende ik ze nog niet. Maar de OCCII is praktisch bij mij om de hoek. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Yup, 013 ben ik zeker bij, ik ga half dood als ik die band niet live kan zien. Al zolang op gewacht. Nu alleen nog Neurosis (tja, wie niet?), dus maar naar Fury Fest (waar trouwens ook isis, CoL, jesu komen) |
|
De kaarten voor woensdag zijn besteld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kent iemand Dälek eigenlijk? Ik had iets gehoord over invloeden van Public Enemy enzo... no text supplied |
|
Vera it is... Suck my piss |
|
quote: amper bands gezien...te veel gepraat met mensen die ik niet verwachte tegen te komen. Bier was boeiender.. Suck my piss |
|
quote: Dälek is supercool. Hiphop, maar dan wel even wat anders dan the usual blingbling-crap. Zwaar industriele soundscapes die lekker zwaar op de maag liggen. Check voor een mp3 van de nieuwe plaat (Absence): http://www.southern.net/southern/band/DALK0/sounds/IPC56_01_distorted_prose.mp3 Vorige cd (From Filthy Tongue of Gods and Griots): http://www.southern.net/southern/band/DALK0/sounds/speak_volumes.mp3 Dälek zit trouwens op Ipecac... Koningslabel... We don't take it, we just fake it... |
|
Gister een fantastische avond gehad. Met alle drie bands heb ik me uitstekend vermaakt. Binnenkort zet ik ff een reviewtje op de frontpage Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:En de daad bij het woord staat hier Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ze hebben nota bene twee jaar geleden al in Vera gestaan, misschien bedoelen ze eerste NL show van de tour....? |
|
quote:Lees nou eerst het topic eens door. Zo lang is ie niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |