|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
yeah!!! Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Inderdaad knul. |
|
Ghegh....een beetje overstuurde nintendo herrie dus behalve dat ze niet kunnen voetballen daar in Utrecht kunnen ze al helemaal geen muziek maken Fuck the world and fuck you |
|
quote: We zullen het zien morgen, 2-0 denk ik |
|
Haha heerschend gehap Go terrorist raymond :D |
|
quote: Zeker haha...ben benieuwd naar onze Dieter.kijken of ie nou meteen al speelt Fuck the world and fuck you |
|
quote:Wat blijf jij toch een kankerkneus, geweldig! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmmm, deze komt in mijn jaarlijstje iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Volgens mij heb je net mijn speakers gesloopt. Erg grappige zooi btw, maar is dit nu terror? Ik mis een beat en hoge snelheden. Of is mijn idee van terror ietwat verouderd? |
|
Nee, geen terror. Sunn0))) worship |
|
quote: Zoiets vermoede ik al. De naam terrorist raymond is wat misleidend. |
|
ik vind die intro remix dan wel weer vet, ook zelf gemaakt? |
|
Ja |
|
quote:Alleen voor jou zou ik het al gaan proberen ... |
|
Jeah baby! Subtiel kamerolifantje |
|
Terrorist Jenje klinkt zo slecht nog niet |
|
Kom eens met nieuwe zooi:p |
|
jezus jullie ECHT geen kanker tedoen waar haal je die WW2 samples vandaan trouwens? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:+ veel. |
|
Slechtheid en WMP zijn gay. |
|
De volledige cd zal helaas nooit verschijnen vrees ik. ik vernam onlangs dat degene die hier verantwoordelijk voor is zichzelf wilde verhangen. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-03-2007 18:16] Fuck the world and fuck you |
|
Ghehe, ik heb zelf ook nog een cdtje, allemaal foute techno nummers zelf gemaakt, uitgebracht onder Heer Rotzak uiteraard. Hard bazen ik zeg het jullie. Against God and Government |
|
quote:Neucken? |
|
Als ik de hand kan leggen op de reeds gemaakte opnamen kunnen we het uitbrengen als zwaar gelimiteerde split Lp en flink cashen. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-03-2007 18:19] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |