|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Deal We worden miljonair Against God and Government |
|
Grappig dat mensen voor mij kunnen beslissen of ik al dan niet muzikant ben. Ik ben een non-muzikant, dus ik herken non-muziek when i hear it. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 11-03-2007 18:36] |
|
Fruity loops ftw |
|
quote: Ja nee maak het nou nog even ingewikkelder zeg! |
|
Mijn techno is gewoon da bomb!! Ik denk dat ik binnenkort wel doorbreek. Against God and Government |
|
Het enige lekkere hieraan is dat het zuigt. |
|
Da what ?? en wie heeft dit topic omhoog gekickt eigenlijk ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: wie denkje Jammer dat mn quote: gebannnend is, anders kon ik het anoniem doen ;p [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 11-03-2007 18:43] |
|
quote: Mjölnir? Suck my piss |
|
quote: Nou, nog maar 2147482956 daagjes wachten en het kan weer.. knul :') |
|
En up! Against God and Government |
|
|
|
waar is al je werk burrie, ik kan niet meer downloaden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
had je die niet meer op je hd?? nep fan bij mij staat het in het mapje "kut" :') Je moeder. |
|
Heeft-ie toch nog zijn eigen mapje! Of moet hij het delen? |
|
ja dat dan weer wel, maar hij staat wel tussen grote namen zoals rhapsody en strapping young lad Je moeder. |
|
quote: U vraagt, wij draaien http://www.xs4all.nl/~metalium/Terrorist/ |
|
Mooi, al die reacties, zeg! En in deze tijd totaal geen interesse van een label? On-be-grij-pe-lijk. Met de nadruk op lijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: splitje doen? Je moeder. |
|
quote: O jawel hoor, al verschillende mails gehad. Maar niet op ingegaan. |
|
quote: Puik plan! |
|
vette hits! Je moeder. |
|
Harde Jaap & Terrorist Raymond |
|
klinkt goed! ik heb nog wat herrie op de pc staan, klaar om gereleased te worden! Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |