IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Waldrock 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 11:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Bah! Ik moet tot en met zaterdagmiddag werken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-06-2005 11:24 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hmmz, gaat iedereen de vrijdag op waldrock naar die preparty dan? Ik blijf altijd stug op de camping een beetje ouwehoeren en bier drinken elk jaar.


Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 11:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 11:24 schreef H-K het volgende:
Hmmz, gaat iedereen de vrijdag op waldrock naar die preparty dan? Ik blijf altijd stug op de camping een beetje ouwehoeren en bier drinken elk jaar.


Denk niet iedereen, maar ikke wel


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 11:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 11:22 schreef AngelOfDeath het volgende:
Jij hebt vrijstelling
Met jouw voorraadje heb ik drankorgel gespeeld. Ga ik zo meteen na mijn examen ook doen



Okee deal!

Beetje lomp om bier mee te slepen naar het filmhuis eerst.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 11:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmmmm.. in principe.. als ik tot vrijdagnacht werk.. en alles goedzit.. zou ik alsnog zaterdagochtend richting Leeuwarden kunnen rijden..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 11:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 11:30 schreef Illusione het volgende:
Hmmmm.. in principe.. als ik tot vrijdagnacht werk.. en alles goedzit.. zou ik alsnog zaterdagochtend richting Leeuwarden kunnen rijden..




Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 11:33 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Moet ik alleen een tent regelen.. effe met m'n baas overleggen hoe hij er tegenaan kijkt.. ik zou eigenlijk standby staan zondagnacht voor een collega die ondersteuning verleent bij de klant alhier.. kijken of 2,5 uur verderop ook 'standby' genoeg is..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-06-2005 11:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 11:33 schreef Illusione het volgende:
Moet ik alleen een tent regelen.. effe met m'n baas overleggen hoe hij er tegenaan kijkt.. ik zou eigenlijk standby staan zondagnacht voor een collega die ondersteuning verleent bij de klant alhier.. kijken of 2,5 uur verderop ook 'standby' genoeg is..


Ik heb ook standby dienst deze week en het weekend hehe. Maar ik ga gewoon. Het laatste half jaar nog nooit gebeld tijdens standbydienst dus ik gok het erop

Vrijdag ook al naar pre-party


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 11:40 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Vrijdagavond moet ik thuis zijn, om de backup van alle systemen te monitoren.. in feite houdt het daarmee wel op. Zondagochtend om 3 uur beginnen ze de systemen weer op te starten, en dan gaan er dingen verkeerd, maar is een collega van me hier om de zooi te ondersteunen.. ik zou zijn ondersteuning zijn als alles echt uit de hand loopt. Maar ik ken de omgeving, en die flikkert echt niet zomaar onderuit. Dus..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-06-2005 11:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 11:40 schreef Illusione het volgende:
Vrijdagavond moet ik thuis zijn, om de backup van alle systemen te monitoren.. in feite houdt het daarmee wel op. Zondagochtend om 3 uur beginnen ze de systemen weer op te starten, en dan gaan er dingen verkeerd, maar is een collega van me hier om de zooi te ondersteunen.. ik zou zijn ondersteuning zijn als alles echt uit de hand loopt. Maar ik ken de omgeving, en die flikkert echt niet zomaar onderuit. Dus..


Nou dan! In het slechte geval kan ik nog altijd een collega bellen die om de hoek van ons kantoor woont


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-06-2005 11:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 juni 2005 10:52 schreef AngelOfDeath het volgende:
Willen de Zwolsche pre-pre-party bezoekers extra drank meenem'n??


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 11:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Neemt er iemand zowieso een luchtbed pomp mee? Niet zoveel zin om de mijne mee te slapen hehe.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 11:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nog even het verhaal tegen m'n baas aanhouden dadelijk.. maar de kans is 90% dat ik alsnog mijzelf ten schande kom maken bij dit festijn.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-06-2005 11:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 juni 2005 11:53 schreef MindlessMayo het volgende:
Neemt er iemand zowieso een luchtbed pomp mee? Niet zoveel zin om de mijne mee te slapen hehe.
Self-inflatable matje hier


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-06-2005 11:55 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Bloazn kreng!


Life doesn't get much better than this!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-06-2005 11:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 11:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 11:55 schreef H-K het volgende:
Bloazn kreng!



Ja dat kan ook nog, maar ook daar geen zin in hehe.

quote:
Op 1 juni 2005 11:55 schreef FRNK het volgende:
Self-inflatable matje hier


Nah slapen niet lekker die krengen bovendien is de mijne lek


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-06-2005 12:20 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

@Mayo: Ik heb een mooie oranje pomp, hoor

Kaartje net gescoord, onderweg maarliefst 3 spots!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-06-2005 12:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 juni 2005 12:20 schreef AngelOfDeath het volgende:
@Mayo: Ik heb een mooie oranje pomp, hoor

Kaartje net gescoord, onderweg maarliefst 3 spots!


Hebben ze ze nog bij ticketservice?
Dan ga ik zo ook even langs, is wel veiliger dan hem zaterdag kopen.


Life doesn't get much better than this!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-06-2005 12:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 12:21 schreef H-K het volgende:
Hebben ze ze nog bij ticketservice?
Dan ga ik zo ook even langs, is wel veiliger dan hem zaterdag kopen.



Rennen!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2005 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 12:21 schreef H-K het volgende:
Hebben ze ze nog bij ticketservice?
Dan ga ik zo ook even langs, is wel veiliger dan hem zaterdag kopen.



Zat kaarten nog

quote:
Op 1 juni 2005 12:20 schreef AngelOfDeath het volgende:
@Mayo: Ik heb een mooie oranje pomp, hoor

Kaartje net gescoord, onderweg maarliefst 3 spots!


Hehe okee, neem ik geen pomp mee


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 12:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik ga dadelijk maar eens een kaartje scoren.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-06-2005 12:26 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 12:26 schreef Illusione het volgende:
Ik ga dadelijk maar eens een kaartje scoren.



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-06-2005 12:30 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 juni 2005 12:26 schreef Illusione het volgende:
Ik ga dadelijk maar eens een kaartje scoren.
Gezellig!!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2005 12:32 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nu nog een tent!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen