IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Waldrock 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 22:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:41 schreef Illusione het volgende:
Anders was ik iedereen misgelopen!


Ben allang blij dat je camera niet te voorschijn is gekomen, toch?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 22:44 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Die deed het niet.. maaarrrr, ik zorg er wel voor dat ik zaterdag een camera bij me heb.. Wraak, zeg ik je, WRAAK!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 22:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:44 schreef Illusione het volgende:
Die deed het niet.. maaarrrr, ik zorg er wel voor dat ik zaterdag een camera bij me heb.. Wraak, zeg ik je, WRAAK!


Helaas voor jou ben ik dan wel vrij nuchter


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 22:48 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat zullen we nog wel eens zien..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 22:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:48 schreef Illusione het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien..


Ja echt, ik wil aankomend weekend een katerloos weekend. Speciaal voor jou neem ik mijn camera ook weer mee..


Orion
Usericon van Orion
Posted 05-06-2005 22:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Appie vlag ja?


nee dat waren maten van me stond dr wel ergens in de buurt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 22:58 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja echt, ik wil aankomend weekend een katerloos weekend. Speciaal voor jou neem ik mijn camera ook weer mee..


Wat maak je me toch weer enorm blij..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-06-2005 23:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Waren de plasic glazen dit jaar een beetje gaaf. Ik heb er best veel van voorgaande jaren, we gebruiken ze hier nog regelmatig.



slome
Usericon van slome
Posted 05-06-2005 23:13 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:00 schreef Oud Vuil het volgende:
Waren de plasic glazen dit jaar een beetje gaaf. Ik heb er best veel van voorgaande jaren, we gebruiken ze hier nog regelmatig.


Wat versta je onder gaaf? Het waren gewoon solide plastic glazen. Er stond wel een logo op maar waarvan weet ik niet eens. Als je voor het festival even naar die glazen had gevraagd had ik er wel op gelet of eentje voor je achter hebben gehouden

Maar zijn hier nog zm-ers die die gristenkaartjes sparen? Ik heb mijn verzameling bijna compleet


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 23:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:13 schreef slome het volgende:
Wat versta je onder gaaf? Het waren gewoon solide plastic glazen. Er stond wel een logo op maar waarvan weet ik niet eens. Als je voor het festival even naar die glazen had gevraagd had ik er wel op gelet of eentje voor je achter hebben gehouden

Maar zijn hier nog zm-ers die die gristenkaartjes sparen? Ik heb mijn verzameling bijna compleet


Gespaard ? Ik ben bekeerd! Ik heb het licht gezien, en de electriciteitsrekening van Energiebedrijf Jezus (TM) is alleen de blijdschap in je hart!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 23:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:58 schreef Illusione het volgende:
Wat maak je me toch weer enorm blij..


Weet ik toch

quote:
Op 5 juni 2005 23:00 schreef Oud Vuil het volgende:
Waren de plasic glazen dit jaar een beetje gaaf. Ik heb er best veel van voorgaande jaren, we gebruiken ze hier nog regelmatig.


Neuh, zonder kleur deze keer. Of nouja ik heb er een zonder kleur, gewoon zwarte tekst. Beetje saai en het leek wel of ze nog kleiner geworden zijn, wat een flut glaasjes.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 05-06-2005 23:19 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 18:42 schreef nogayblackmetal het volgende:
Als je wat langer gebleven was dan had je left hand path gehoord!!!!!!!!!!!


Okee, okee, ik geef het toe, ik ben niet hele optreden gebleven...Jammer, Left Hand Path gemist. Volgende keer maar wat langer blijven. Maar het bier was zo lekker.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-06-2005 23:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nouja, als de bands en jaartal en een logo erop geprint staat, vind ik het al een leuk hebbedingetje.



innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 05-06-2005 23:26 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Ik had er ook graag eentje mee willen nemen, maar op het laatst begonnen ze gewoon in crappy plastic bekertjes te schenken. Eikels.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 23:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:20 schreef Oud Vuil het volgende:
Nouja, als de bands en jaartal en een logo erop geprint staat, vind ik het al een leuk hebbedingetje.


Staat er wel op, maar het zijn gewoon geen mooie bekers.. vorig jaar waren leuker!



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 23:41 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 22:38 schreef Illusione het volgende:
Daar moet ik me wel bij aansluiten, ondanks het feit dat het maar een kort gesprek was. Sorry, ik ben nooit erg spraakzaam 's ochtends vroeg. Maar ja, je hebt het Licht nog niet gezien..




Misschien zie ik morgenochtend wel het Licht, als de zon weer opgaat in het Oosten.


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 23:44 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:13 schreef slome het volgende:
Wat versta je onder gaaf? Het waren gewoon solide plastic glazen. Er stond wel een logo op maar waarvan weet ik niet eens. Als je voor het festival even naar die glazen had gevraagd had ik er wel op gelet of eentje voor je achter hebben gehouden

Maar zijn hier nog zm-ers die die gristenkaartjes sparen? Ik heb mijn verzameling bijna compleet


Ja, ik!! Maar ik GELOOF (haha) dat ik ze al compleet heb (nr 1-9 in full color).


Hatsjikidee!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 23:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:41 schreef Unholy Mary het volgende:


Misschien zie ik morgenochtend wel het Licht, als de zon weer opgaat in het Oosten.


Het Licht, zoals Jezus mij geleerd heeft, kan altijd en overal tot je komen!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2005 23:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Naar metalconcerten en dan op zondag in de kerk, dat valt niet te rijmen he ...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 23:46 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:14 schreef MindlessMayo het volgende:
...en het leek wel of ze nog kleiner geworden zijn, wat een flut glaasjes.


Hé, dat viel mij ook al op! Ik zal er eens zo'n glas van vorig jaar naast houden...


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 23:46 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:45 schreef Jenje het volgende:
Naar metalconcerten en dan op zondag in de kerk, dat valt niet te rijmen he ...


Hé, ik hoef niet naar de kerk, ik heb de kaartjes al


Hatsjikidee!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 23:47 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:45 schreef Jenje het volgende:
Naar metalconcerten en dan op zondag in de kerk, dat valt niet te rijmen he ...


Zeker wel. 'Drank maakt mij sterk en de kater komt in de kerk.'


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2005 23:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:46 schreef Unholy Mary het volgende:
Hé, ik hoef niet naar de kerk, ik heb de kaartjes al


Avoid the christmas rush, come now!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 23:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:46 schreef Unholy Mary het volgende:
Hé, ik hoef niet naar de kerk, ik heb de kaartjes al


Heb je kaartjes nodig om naar de kerk te kunnen dan? Zekers die ticketservice kosten weer hoog enzo.. zucht mekkerdemekker.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2005 23:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 23:50 schreef MindlessMayo het volgende:
Heb je kaartjes nodig om naar de kerk te kunnen dan? Zekers die ticketservice kosten weer hoog enzo.. zucht mekkerdemekker.
Hey .. die koorknaapjes afbetalen kost wat ....


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen