|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer binnenkort verkrijgbaar: costs: 12 Euro incl. shipping Zaterdag al verkrijgbaar op Doom Shall Rise Te bestellen via www.beyondbelief.nl |
|
Pim heeft tijd over? Misschien wordt het nu toch nog wat met deze band. |
|
Hey, nice |
|
quote: Waar haal je die info vandaan? |
|
quote: Van A.J. en staat nu ook op o.a. de myspace van Pim. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gaafheid. En als er een XXXXL shirt meegenomen wordt door iemand naar Stonehenge koop ik er eentje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
qua lengte ja..qua diameter moet ie wat kleiner zijn |
|
quote: Shirt van Officium triste? Wil wel voor je vragen hoor. Dan neemt ie hem zelf wel voor je mee. Pim niet bedoel ik On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2006 7:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Klopt, mn armen zijn zo lang als die van een orang-oetang maar ik heb dan weer geen schouders. quote:Mag van beide bands wel, OT is ook best een lekkere band. Trouwens, aan de ene kant wel jammer dat Pim bij Beyond Belief gaat zingen. AJ heeft een heerlijk aparte grunt. Niet dat Pim een kutstem heeft, beslist niet, maar de stem van AJ past op de één of andere manier zo goed bij de muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2006 7:44] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb Beyond Belief vorige keer op DDD gezien, en ik vond die grunt juist beschamend slecht. Goed idee om een andere zanger in te schakelen Zenial |
|
A.J. hier. Juist, dan heb je Pim ook een nummer zien/ horen meedoen en dat klonk erg goed! Sowieso was ik het grunten meer dan zat. Ik zal wel de teksten plus zanglijnen blijven maken dus enkel het stemgeluid zal verschillen. Verder ben ik druk met mijn nieuwe band RACHEL! |
|
quote: +1 Alleen hoop ik niet dat dit ten koste van OT gaat. |
|
ok, gaan we hier verder: over deze magistrale band... ik wacht nog steeds ongeduldig op een nieuwe cd. een tijd terug remind the skull en stranded op lp weten te bemachtigen... (de tapes liggen op zolder). persoonlijk altijd 1 van mijn favorite bands uit NL. geweest. "In chaos... lies her grave!!!". [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 19-12-2009 21:03] |
|
quote: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Riffs genoeg. Aantal nummers is zelfs klaar. Nu nog een manier vinden om dat allemaal te kanaliseren (jeukwoord). Leuk man, zo'n back from the dead topic. |
|
Ik heb de Korg vol piano's string en choirs al klaarstaan! TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Helemaal geen zanger meer nodig, dus? |
|
quote: Heb nog nooit een zanger gehoord bij BB anders. Wel een Foofur. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
..en volgens krisiunizer ligt er nog voldoende materiaal op de plank voor een nieuwe plaat...zo deelde hij hoogstpersoonlijk vrijdag even mee in Zwolle.. |
|
Hoe dan ook. We gaan towards the diabolical third album. Niet helemaal Herrie's schuld, maar ook weer een beetje wel. Gisteren bandmeeting gehad. Nu eerst eens inventariseren wat er al is. En arrangeren. Heb wat video op de MySpace geknald van Doom Shall Rise. Komen later in de week nog wat beelden van andere shows bij. Oa. Stonehenge. |
|
Fijn, en als dan de eerste cd ook een heruitgave krijgt ben ik helemaal blij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: mooi werk!!!! |
|
Nice! Boeiender |
|
vordert 't al een beetje heren? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |