|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Paniac Records versie was vinyl-only en gelimiteerd tot 400 stuks en gaat tegenwoordig voor een euro of 50 van de hand op eBay. Dus deze uitgave is zeer welkom al die mensen die geen vinyl draaien en er geen exorbitante prijs voor over hebben. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
zoals Marcel H. het zegt m.b.t. de demo's op vinyl. je kunt het ook zo zien: de demo's zijn op tape, vinyl en binnenkort op cd te verkrijgen...gebeurd wel vaker toch? wat niet zo vaak gebeurd is in dot soort situaties is dat de cd voor een eerlijke prijs verkocht gaat worden. edit 23.13: A.J. had wel een start gemaakt met 2 nummers, maar om diverse redenen kwam het er niet van om ze daadwerkelijk af te maken. uieindelijk hebben we samen besloten om het zo te doen en ik ben er blij mee, aangezien ik B.B. een geweldige band vind. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 31-07-2012 23:15] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Oke,had ook niet gezien dat die versie uit 2003 alleen op vinyl was uitgebracht.Eerlijke prijs mag ook wel,omdat die demo's gewoon van het web te plukken zijn.Anders ben ik er bang voor dat je er weinig aan de man brengt. |
|
quote: helemaal mee eens, maar dat (eerlijke prijzen) doe ik met alle releases en distro. I am mine own redeemer...! |
|
[quote]Op 31 juli 2012 23:18 schreef Herrie Records Inc. het volgende: helemaal mee eens, maar dat (eerlijke prijzen) doe ik met alle releases en distro. [/quote |
|
Heb je ook een lijst van je distro? |
|
quote: Alstublieft meneer: http://www.herrierecordsinc.com/index.php/store Boeiender |
|
en ook hier: zoals beloofd zou deze release tegen een old skool faire prijs verkocht gaan worden: 5 euro inclusief verzenden. I am mine own redeemer...! |
|
En hij is vet! (De cd, net als de ploat'nboas). Boeiender |
|
Heruitgaves van de eerste twee CD's is een lastig verhaal. De rechten liggen elders, en ik heb bijvoorbeeld geen trek om die zelf te kopen. Ik begreep dat er een Duitser bezig was om vinyl-versies te regelen, maar ook in dat geval moet ie tot overeenstemming komen met het oorspronkelijke label. Nog een klein pluspuntje tav de HRI release... de opnames komen van de mastertapes. De versies die je van internet downloadt, zijn gedigitaliseerde cassettebandjes. Best cvlt en oldskool, maar minder van kwaliteit. :-) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |