|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Schopje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zo, op naar het volgende festival. Nog wat drukte hier volgende week? |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Verdomme! Waarom moest ik nou weer zo nodig een baantje voor de zaterdag nemen, nét nu er allemaal festivals zijn. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:ziektewet! |
|
Nee want ik moet de zaterdag van Stonehenge al vrij zijn. Subtiel kamerolifantje |
|
En je kan geen vrije dagen opnemen? |
|
Nouja, ik werk alleen op zaterdag dus om nou elke zaterdag vrij te nemen is wat lullig he? [edit] typo [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-05-2005 12:54] Subtiel kamerolifantje |
|
nou je krijgt ook vrije dagen en om die niet op te nemen is ook wat lullig he?owtewel gewoon komme! |
|
Ik ben maar oproepkracht hoor. Ik heb niet zoveel rechten. Ik kan gewoon zeggen dat ik niet kan en dan hoef ik neit te komen. Kan natuurlijk niet altijd zeggen dat ik niet kan komen aangezien ik dan ontslagen word. Subtiel kamerolifantje |
|
update: Taste of Insanity komt niet, in plaats daar van de enige echte kampense formatie, EREBUS!!!! (hoera!) |
|
goed bezig knaap! |
|
Helaas heel erg afwezig wegens ernstig geldgebrek hehe |
|
quote: Helemaal niet, nu krijgt ie straf |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmmz, vrij goede zaak. Es eemn kiekn of der wat met het werk te regelen valt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ja wel op tijd zijn we spelen als eerste he! |
|
Hoe laat begint deze zooi. Is er een tijdschema? |
|
quote: www.springstoffestival.nl Zoek en gij zult vinden... [ www.deluzion.nl ] |
|
Zoek en gij zult vinden, een grote vriend die heel veel van je houdt: Jezus |
|
Zo dat is mooi op tijd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Helaars ook niet aanwezig. Ik moet de roady uithangen bij de immer geweldige band Yoghert. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Zekers!! |
|
He Plopgrind!Volgens mij gaat hier wat fout.Check de concert agenda van gmc ff. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |