|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nou alleen dat het om 13:30 begint en niet om 14:00 verder zie ik niet echt iets hoor |
|
en erebus speelt niet in roden, dat hebben we ALLANG afgezegd |
|
quote:Éen of onder "open" podium in Lemelerveld. Aangezien ik Yoghert's toerhoer ben voel ik mij min of meer verplicht dit bij te wonen. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Moeten ze spelen samen met Carbonade? (Of in die richting?) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Neen, Reincarbonade is niet meer . Volgens mij was dat gelijk ook het einde van mijn muzikale carriere. Verdoemt zijt ik! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Bruj in een band? Oh dear .. |
|
Tss, we waren best tof! (Die ene keer dat we optraden in onze stamkroeg. De Drummer (Verlepte Theedoek en endergetekende waren de enigen met enige instrumentbeheersing, de rest klooide maar wat aan.) Ik zal eens wat foto's posten als ik ze nog kan vinden respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Tot zo! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nou, ik vond het best gezellig |
|
quote: Yoghert heerscht trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-05-2005 12:52] |
|
Springstof fest was zwaar kut. Had beter naar Band Zonder Banaan gekunt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoezo was het kut dan? Speelden toch leuke bandjes? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
De sfeer ontbrak. We zijn nog voor Monolith en Katafalk naar huis gegaan om daar wel te genieten van een lekkere Westmalle. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:En dat deden ze gister ook weer . Lemelerveld op z'n kop respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: |
|
quote: Jammer, niks gemist dus. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
tss, je had best ff naar Lemelerveld kunnen komen gister! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ghehe, had gekunt ja. Next time SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
de promotie en organisatie was gewoon kut. maar hopelijk kunnen ze daar de volgende keer aan gaan werken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |