|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Môguh Ik weet niet veel van deze band af, heb alleen de CD "Moon Safari". Geen metal of zo, hele relaxte muziek. Zijn er mensen die hier van houden (op zn tijd) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
jij niet, ik wel... goede muziek man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: voor zekere doeleinden inderdaad.... Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
ze hebben wat kutnummers maar ook hele goede muziek, voor het keihard chillen tussendoor www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
keihard chillen.....hehe dat is een oxymoron KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het is idd niet echt hard, dat is een feit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Air is zeker weten relaxed! Maar ook ik ben alleen bekend met Moon Safari , waarvan het eerste nummer toch echt geweldig is... hoor het jammer genoeg Té vaak als achtergrond muziek voor een 1 of ander kut woonprogramma op de commerciële zenders, maar dat komt wel vaker voor met lounge muziek.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: wie kijkt dat dan ook? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
mijn ouders en of vriendinnen, waar ik af en toe wel eens sociaal bij zit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Haha, dat nummer is zo erg dat het grappig is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Air is echt super relaxte muziek . . . . . . . . . ? |
|
sexy boy vond ik wel leuk, maar nu boeit het me niet zo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Moon Safari is wel ok, vooral nummers als Kelly watch the Stars en All I Need blijven goed.. |
|
Air is geil Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Air is een gweldig nummer van Jason Becker |
|
quote: ...en Atheist... Wat ik van Air gehoord heb vond ik trouwens vrij slaapverwekkend; aan te raden voor mensen met insomnia dus.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2005 2:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik moet nog ergens een copietje van Moon Safari hebben liggen, echte relax muziek inderdaad. Later werk ken ik niet zo goed. |
|
eigenlijk zijn alle cd's van Air relaxed. Moonsafari voorop. Sfeervolle melodietjes..voor als je even geen zin hebt in deprimerende noorse orgelpartijen. |
|
quote: Les premiers symptomes moet je hebben, die speest nog 3x zo hard (en dr wordt niet op gezongen), heerschende plaat! Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
'k zal eens kijken de zang is vaak niet zo geweldig, dus ik ben benieuwd www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik vind 't goed!! relaxed tijdens 't studeren. Ik vind Talkie Walkie de beste plaat. |
|
quote: idd, een van de bekendere shaggable albums |
|
Ik luister nu weer eens naar Moon Safari. Damned, instant ontspanning! Hoe uitermate chillistisch verantwoord en relaxerend |
|
JJAA Air is vet ! Moon safari is ok, maar Talkie Walkie is echt de shit, die luister ik echt veel ze waren vorig jaar volgens mij in Nederland, maar ik zag het pas te laat www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Relaxte muziek ja! 'k Heb ooit een ontzettende Portishead-enzo-periode gehad, waarbij Air ook nog wel es voorbij kwam. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |