|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
op 16 en 17 juli vind in lottum het weistock festival plaatst... www.canix.nl/weistock bij venlo niet geheel metal, maar voor de headbangers toch een hoop orkesten om te checken: zaterdag verona beach (metalcore) charlie adler (metal/death metal/metalcore) mindfold (emocore) walls of jericho (metalcore uit usa) judasville (rock) venus hill (ska) loco loco discoshow (disco) zondag wisecrack (punk) superhero (punkrock) sun caged (comeback, metal) three amigos (jonnhy cash coverband) boys from the county hell (folk) |
|
|
|
Best een leuk programma. |
|
Ik denk dat ik zaterdag ff kom sjekke/ |
|
kom zondag ook maar engeltje |
|
Wel een originele festivalnaam. : Dòh. |
|
die stamt nog uit de tijd dat weistock nog groter was dan pinkpop |
|
quote: geen boeiend programma |
|
Komt Murat?????? |
|
quote:ben wel benieuwd naar de nieuwe Sun Caged |
|
quote: jazeker schildknaapje |
|
Count me in |
|
die beste man staat op alle festivals hier in de regio, en weistock was abnormaal voor de verkoop |
|
quote: shreddie pakt denk ik de deeltaxi want lottums bier smaakt prima! |
|
en kost maar 5 euro. |
|
Voor de mensen die het vernieuwde Sun Caged komen bekijken op de zondag: Verwacht een set met veel nieuwe nummers ! Afgewisseld met wat CD nummers. We hebben niet stil gezeten, dus men zal de twee nieuwe leden aan het werk zien en meteen ook veel nieuw werk horen |
|
ik ben wel benieuwd |
|
|
|
Yep. Check. Zondag. |
|
Ik ben er Zondag ook weer bij! Sun Caged .. |
|
mmm, ik heb wat tegenslag met de verbouwing. Hangt ervan af of ik het allemaal rond krijg omdat dit mijn laatste week vakantie is en dan wil ik zoveel mogelijk doen.. |
|
quote: zaterdag niet? ook genoeg metal voor de liefhebber |
|
Misschien dat ik zondag ook wel even kom loeren, ben wel benieuwd naar de nieuwe SC. Zaterdag gaat niet lukken, zijn dan naar Willy Oet Kaevelaer met zijn heimat house hahaha............ |
|
Hadden ze dat nie wa meer in t land kunnen organiseren??? Limboland is zo'n kut eind rijden grrrrrrrr Ben wel benieuwd naar t nieuwe SC!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 11-07-2005 17:21] |
|
sorry... we gaan niet met de vrijwilligers het land in sleuren... hehe maar er is een camping!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |