|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gastenlijst? hehe |
|
quote: Daar sta ik volgens mij niet op. .. |
|
moet je bij een van die bands checken hehe |
|
Meschien bij charlie adler? |
|
Weistock was erg gezellig -superhero, niet naar gekeken -sun caged, Als altijd erg plezierig om naar te luisteren -three amigos, -boys from the county hell, Gezelligste optreden van de avond. Owhja en tammi zijn dansje was ook erg opwinden |
|
hahaha, ik mocht op zondag wel drinken nadat sun caged uitbetaald was. laatste band was niet zo'n probleem, ken paar mannen erg goed, dus die kon ik dronken uitbetalen... party!! het is zeker een geslaagd weekendje, allemaal coole bands en te gekke sfeer... oja, en we zijn uit de kosten |
|
Sun Caged was erg gaaf Die laatste twee bandjes met hun Ierse folk muziek konden met niet echt boeien. |
|
Laatste 2? Johnny Cash kun je niet echt onder de folk rekenen miesje... wanneer speelt EOP? haha... |
|
ik vond bijna elke band wel cool die er speelde, niet alles was geheel mijn smaak, maar toch. |
|
Inderdaad,de sfeer waas uitermate goed |
|
quote:Daar heb je dan weer helemaal gelijk in lieverd. Maar ik vond er toch niet veel aan Geen idee wanneer EoP speelt, dan moeten we de programmeur eens lief gaan aankijken denk ik. |
|
En een gitarist weer uit het gips hebben Maarre, word weer eens tijd voor een vet EoP optreden ja, laatste keer is alweer een tijdje terug (Bevrijdingsfestival, kan dat?). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 19-07-2005 23:50] .. |
|
quote:klopt ja, en toen begonnen de vakanties en armen brekerijen |
|
quote: volgend jaar zijn jullie er zaterdag ook he |
|
quote: Met lief aankijken kom je er niet... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |