|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het duurt nog even maar ieder geval iets om naar uit te kijken entombed in het bhw in deventer op vrijdag 16 september http://80.89.232.168/site/agenda.m?cat=concert |
|
quote: Had het ook gehoord ja.. relaxed! Dismember in Bwh was het beste concert van 2004, hopen dat deze net zo wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 19-04-2005 0:05] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
maar ik ga ze eerst nog iets verder van huis bekijken op waldrock |
|
Het BWH kennende neem ik deze aankondiging met een korreltje zout. |
|
Ok! Die staat genoteerd Maar eerst nog Waldrock |
|
Kijk! die staat in m'n agenda... Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Het duurt nog even inderdaad, maar hier de juiste (lees overbodige) link naar de site van het Burgerweeshuis in Deventer. Entombed en Beyond Belief. http://80.89.232.168/site/agendadetail.m;jsessionid=aRbcxmmpy2-e?id=6946 [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 02-07-2005 14:01] |
|
hmm speelt Entombed ook nog ergens anders? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik denk het niet, het lijkt erop dat dit concert het enige is in Nederland.. http://www.threeman.net/ontour.php |
|
hmm ach dan gaan we "gezellig" naar deventer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat moet je dan maar doen |
|
IK ben benieuwd of The Tomb ook zo heerschend is zonder modderbad. Dezer dagen maar eens achter die kaartjes aanvangen. |
|
quote: Nope. |
|
Voorprogramma: Beyond Belief & Red Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Heb een kaartje |
|
Er gaan geruchten (of ze waar zijn weet ik niet, wat meestal het geval is met geruchten) dat ze er na deze toer misschien mee stoppen. Ze hebben Uffe Cederlund er al uit gekickt, dus met 1 gitarist naar het BWH. Of ze moeten alweer een sessiegitarist hebben aangetrokken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
mijn favo metalband stopt ermee?! geloof er niets van... |
|
quote:Daar staat toch niet dat de hele band er mee stopt? Daar wordt aleen bevestigd dat Cederlund uit de band is gestapt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Je hebt gelijk , post niet goed gelezen. Ik doelde alleen op het verlaten van de gitarist. Gelukkig stopt de band er niet mee. |
|
Morgen dus Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nog een half dagje werken........bijnabijnabijna You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik voorspel dat het fucking druk gaat worden vanavond, maar ik heb er iig wel zin in! |
|
Ai, kut! Dat is vanavond al, ik vrees dat ik geen vervoer meer kan fixen |
|
Ondanks mijn brakheid vandaag heb ik er wel zin in. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |