|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bah, kutbands. Maar ik moet wel. |
|
Wat speelden ze zoal? Ik wist niet eens dat ze speelden, maar had toch niet gekund ook... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Goed en enthousiast concert Ze speelden aardig wat oudere nummers o.a. van Left Hand Path en Wolverine Blues. Geluid was goed ondanks dat ze met één gitarist speelden. De drummer was een vervanger maar daar was niets van te merken, hij roffelde er flink op los(de "echte" drummer was afwezig vanwege de bevalling van zijn vrouw/vriendin). Al met al |
|
Oja, kut.. dat was gister. |
|
Leuk weerzien van bekenden. Bier vloeide rijkelijk, Joint smaakte zeer OK. De bands: Weinig van mee gekregen eerlijk gezegd. Verder ondekt dat als je aan het kettinkje aan de muur naast de munten automaat trekt het licht in de zaal aan gaat. Tot ergernis van de beheerder van het BWH. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
en weer entombed gemist,hudegodver I love the smell of napalm in the morning! |
|
Dismember is bijna nederlandse band, zijn 9 van de 12 maanden hier |
|
Toch was het gister Entobed en geen Dismember. Verder was het idd fucking druk, met veel leuke mensen en bier. De bands haast niet gezien, BB helemaal niet, want toen was ik er nog niet eens. Die tweede kut band, was gewoon enorm kut, denk ik. Headliner was wel swingend, maar niet echt veel van meegekregen. Het blijft dan ook een leuke zaal, dat Burgerweeshuis. |
|
quote: ja, je was idd erg irritant. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik geef gewoon de drank de schuld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote: quote: Hahahaha.. mooi man dit. |
|
quote: Nette pics. Ik heb mijn cam in de hoek gegooid omdat de bar interessanter was die avond. Jammer maar soms heb je dat wel eens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |