|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
13-5 support Seraphique, Autumn in de Peppel. Aanvang en enteeprijs is (mij) nu nog onbekent. cheak ter zijne tijd de site van de Peppel -> http://www.peppel-zeist.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Drugar op 22-04-2005 15:07] |
|
Als Seraphique nu eens wat meer lol lijkt te hebben tijdens het optreden, dan is het nog wel wat. |
|
mod -> Zeist. Cool, succes met de heren, JJ |
|
quote: cool, alweer een optreden en nu maar afwachten wanneer carnal leftovers weer es gaat speul'n You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: dit is blue metal he. daar moet je niet te enthousiast over doen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Komt helemaal goed |
|
quote: quote: Haha, ja je hebt gelijk.. stom van me |
|
quote: ach, ze doen het best leuk met die demo van ze You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ze doen het ook wel leuk op cd, muzikaal gezien is het ook wel redelijk okee maar damn.. op het podium? Sorry hoor, maar ik hou er van om bands te zien spelen die het gezellig met mekaar hebben. Edit: maarre leuk dat ze zoveel spelen inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-04-2005 15:19] |
|
quote: kom binnen kort je lampje er uit draaien |
|
quote: nou, zo erg is het nou ook weer niet vind ik. alleen verliezen ze steeds meer leden die kunnen headbangen the revenge of the barber You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: .................. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Vind ik van wel, komt door die overdosis dat ene weekend van metalmarket. Maarre ja ook dat ja, dat kapper virus.. te eng! |
|
quote:Ja 'vroeger' zat er idd meer pit in. |
|
quote: ach zolang de personen en de muziek er niet onder lijden, maar het blijft jammer You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: .............. |
|
quote: Ik vind het wel duidelijk af te lezen aan de podium presentatie en of de personen er onder lijden.. zal wel niet. |
|
quote: niet gemerkt. ga ze toch wel zien denk ik, of in schoonhoven (of zoiets) binnenkort @DRUGAR: wanneer precies? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: 28-5 in de De Bastille te schoonhoven. verder staat er nog een show op 7 mei in t Ukien te kampen in een voorronde van de oogst van Overijssel en naturlijk 5 mei op het Ter pelkwijk park te Zwolle met o.a. See my solution. |
|
seraphique, 28 mei schoonhoven, de bastille, supporting the wounded opa in kwadraad You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Lang haar in het verleden bied geen garantie voor de toekomst |
|
nee maar het voorhoofd komt steeds beter uit You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: i know your pain |
|
quote: dat geloof ik, had het over oe You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Das nou een mooi stukje projectie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |