![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom wel even kijken denk ik... Ookal ben ik de volgende dag in Woerden bij Lost Soul, Sanatorium en Fleshgore ![]() Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht ![]() |
|
quote: op mijn feest!!!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
De manager van deze fijne band seraphique is gereduceerd tot een bijzetlampje ![]() ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Dat mijn haarleng te je zo bezig houdt ![]() ![]() |
|
quote: yep, je andere lengtes zijn niet zo boeiend ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Nee idd ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
En wat is er precies mis met ![]() ![]() |
|
quote: hoor ik daar een rat piepen ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Blerggg ![]() ![]() |
|
quote: wraff ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Zit!!! ![]() |
|
quote: als ik nu ga fluiten volgen alle ratten dan ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Das gemeen, gooi je ze allemaal van je woonboot af. ![]() |
|
quote: spoedcursus zwemmen/kielhalen You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Ik wil die cursus best voor je regelen hoor... ![]() ![]() |
|
quote: ok, morgen 11.00 uur onder het schip ![]() o, offtopic: SERAPHIQUE!! You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: HeeeeeeeeeeeeeeuuJJ ![]() Airplaying Matteman! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Ontopic, heel Seraphique onder het schip ![]() ![]() |
|
quote: On-topic: zo heet dus het neie nummer van Seraphique? ![]() ![]() |
|
quote: Ja en daarna zeker iedereen het haar eraf, voor wat er nog over is, zet de crèmespoeling maar als vast klaar ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Hahaha ja, kapper virus ook ![]() |
|
ach ja, mooi kaal is niet lelijk... ![]() |
|
precies: MOOI kaal ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: bepaalde oksels?? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |