|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom wel even kijken denk ik... Ookal ben ik de volgende dag in Woerden bij Lost Soul, Sanatorium en Fleshgore Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: op mijn feest!!!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
De manager van deze fijne band seraphique is gereduceerd tot een bijzetlampje ...oh nee, niet meer, nu: You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Dat mijn haarleng te je zo bezig houdt |
|
quote: yep, je andere lengtes zijn niet zo boeiend You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Nee idd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
En wat is er precies mis met ?!? |
|
quote: hoor ik daar een rat piepen You can either agree with me, or be wrong. |
|
Blerggg |
|
quote: wraff You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Zit!!! |
|
quote: als ik nu ga fluiten volgen alle ratten dan You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Das gemeen, gooi je ze allemaal van je woonboot af. |
|
quote: spoedcursus zwemmen/kielhalen You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik wil die cursus best voor je regelen hoor... |
|
quote: ok, morgen 11.00 uur onder het schip o, offtopic: SERAPHIQUE!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: HeeeeeeeeeeeeeeuuJJ Airplaying Matteman! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ontopic, heel Seraphique onder het schip |
|
quote: On-topic: zo heet dus het neie nummer van Seraphique? |
|
quote: Ja en daarna zeker iedereen het haar eraf, voor wat er nog over is, zet de crèmespoeling maar als vast klaar "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hahaha ja, kapper virus ook |
|
ach ja, mooi kaal is niet lelijk... |
|
precies: MOOI kaal You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: bepaalde oksels?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |