IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Oproep aan alle Epica fans! Volgende pagina
Just me
Usericon van Just me
Posted 25-04-2005 14:34 by Just me Wijzig reactieProfiel van Just meQuote dit berichthttp://www.onderzoek-transmissionrecords.tk

Bij deze wil ik graag een oproep plaatsen voor alle Epica fans! Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek voor de studie Vrijetijdsmanagement en ik doe mijn onderzoek voor platenmaatschappij Transmission Records, de maatschappij van onder andere Epica. Ik kijk naar wat de wensen zijn van de klant en de manier waarop deze klant het beste bereikt kan worden. Om hier achter te komen heb ik een enquête opgesteld. Als je als Epica fan zin/tijd/… hebt om deze in te vullen zou ik dit zeer op prijs stellen. Heb je er geen zin in, dan moet je het natuurlijk gewoon niet doen.

De enquête is te vinden op www.onderzoek-transmissionrecords.tk

Aan iedereen die mee wil helpen, alvast heel erg bedankt!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 25-04-2005 14:34 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Ik denk niet dat je op ZM erg veel reacties zult krijgen...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-04-2005 14:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De band opheffen lijkt me de beste manier om de "klant" te "bedienen"


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 25-04-2005 14:36 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht



Welcome to the Atrocity Exhibition


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-04-2005 14:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

waarom alleen aan de fans? die zijn als het goed is al tevreden met Epica, dan krijg je weinig interessant verbeteringen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-04-2005 14:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Waarom Epica?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-04-2005 14:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat is ook een goede, maar ik wilde het nog enigszins constructief houden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 25-04-2005 14:43 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ach ja, reactie dan maar. Ik vind Epica stom


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 25-04-2005 14:48 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:43 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ach ja, reactie dan maar. Ik vind Epica stom
Uh... wie hier niet?


FREEZE


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-04-2005 14:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Uh... wie hier niet?


Ik.

Vind Epica niet de orgineelste en beste band die ik ken, maar dat gedoe hier altijd over dat ze waardeloos zouden zijn, vind ik zwaar overtrokken.


LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 25-04-2005 14:54 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Ik zou na deze oproep geen al te hoge verwachtingen meer koesteren, over de betrouwbaarheid van de reacties op dit onderzoek


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 25-04-2005 14:57 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

mmmmm, epica........dat is toch die band met al die powerrangers erin


You can either agree with me, or be wrong.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 25-04-2005 14:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:54 schreef Fat Bastard het volgende:
Ik zou na deze oproep geen al te hoge verwachtingen meer koesteren, over de betrouwbaarheid van de reacties op dit onderzoek


Gheghe

@Just me: Probeer het eens op metalfan


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 25-04-2005 15:02 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:58 schreef AngelOfDeath het volgende:
Gheghe

@Just me: Probeer het eens op metalfan


Guess what?

Is wel jammer. Ben je als band aan het knokken voor een beetje erkenning. Blijk je alleen maar een product voor BrEeZaH-sletjes te zijn voor je platenmaatschappij.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 25-04-2005 15:03 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:53 schreef Mark Z het volgende:
Ik.

Vind Epica niet de orgineelste en beste band die ik ken, maar dat gedoe hier altijd over dat ze waardeloos zouden zijn, vind ik zwaar overtrokken.
Ze hebben Mark Z gehersenspoeld!!!

Och, je kunt het een goede band vinden misschien, maar echt bijster origineel zijn ze niet hoor


FREEZE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2005 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:34 schreef Just me het volgende:
Bij deze wil ik graag een oproep plaatsen voor alle Epica fans! Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek voor de studie Vrijetijdsmanagement en ik doe mijn onderzoek voor platenmaatschappij Transmission Records, de maatschappij van onder andere Epica. Ik kijk naar wat de wensen zijn van de klant en de manier waarop deze klant het beste bereikt kan worden. Om hier achter te komen heb ik een enquête opgesteld. Als je als Epica fan zin/tijd/… hebt om deze in te vullen zou ik dit zeer op prijs stellen. Heb je er geen zin in, dan moet je het natuurlijk gewoon niet doen.

De enquête is te vinden op www.onderzoek-transmissionrecords.tk

Aan iedereen die mee wil helpen, alvast heel erg bedankt!


1- Vrijetijdsmanagement?? Kijk, als je meteorologie studeert leer je om betaald beetje uit het raam te kijken, maar daar verzinnen ze tenminste niog een relaxte naam erbij, bij deze studie zie ik helemaal al een verzameling lanharig werkschuw tuig de hele dag dom lullen over hoe we Ali B eens met zijn luie reet van de fiets van de buurjongen af kunnen krijgen.
2- een onderzoek doen onder fans van een groep is per definitie een "gekleurd" onderzoek en heeft dus de waarde 0.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-04-2005 15:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:53 schreef Mark Z het volgende:
Ik.

Vind Epica niet de orgineelste en beste band die ik ken, maar dat gedoe hier altijd over dat ze waardeloos zouden zijn, vind ik zwaar overtrokken.


*sluit zich aan bij Mark Z*

Niks mis met Epica ja!

99 van de 100 metalbands zijn niet origineel, dus dat kan geen reden zijn om ze zo af te zeiken. Zou het misschien iets met jaloezie te maken hebben?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-04-2005 15:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ze hebben mij destijds niet goedgekeurd als zangeres.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-04-2005 15:17 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-04-2005 15:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

slotje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 25-04-2005 15:34 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Dit zijn wel leuke vragen:
Bij een muziekproduct wordt over het algemeen alleen het gehoor geprikkeld. Welke andere zintuigen zouden wat jou betreft geprikkeld moeten worden? (meerdere antwoorden mogelijk)

Bij een muziekproduct wordt over het algemeen alleen het gehoor geprikkeld. Welke andere zintuigen zouden wat jou betreft geprikkeld moeten worden? (meerdere antwoorden mogelijk) :

Zien: (bijvoorbeeld door middel van een bijgesloten DVD).

Voelen: (bijvoorbeeld door een speciaal materiaal te gebruiken voor de CD hoes).

Ruiken: (bijvoorbeeld door een geur aan de CD-verpakking toe te voegen).

Proeven: (bijvoorbeeld door een bepaalde candybar uit te geven bij de verkoop van een CD).

Geen





Violent God
Usericon van Violent God
Posted 25-04-2005 15:49 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 25 april 2005 15:08 schreef altx het volgende:
*sluit zich aan bij Mark Z*

Niks mis met Epica ja!

99 van de 100 metalbands zijn niet origineel, dus dat kan geen reden zijn om ze zo af te zeiken. Zou het misschien iets met jaloezie te maken hebben?

Of misschien met het feit dat het een slappe zeikband is?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-04-2005 16:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 15:49 schreef Violent God het volgende:
Of misschien met het feit dat het een slappe zeikband is?


Dat denk ik hehe


"This one is older than shit, heavier than time!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-04-2005 16:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 14:48 schreef Phantom Lord het volgende:
Uh... wie hier niet?
Tsja.

Ik vind ze ook wel ok?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-04-2005 16:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb de promo nog niet in de bus gehad. Komt die nog?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-04-2005 16:25 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 15:34 schreef arnibes het volgende:
Dit zijn wel leuke vragen:
Bij een muziekproduct wordt over het algemeen alleen het gehoor geprikkeld. Welke andere zintuigen zouden wat jou betreft geprikkeld moeten worden? (meerdere antwoorden mogelijk)

Bij een muziekproduct wordt over het algemeen alleen het gehoor geprikkeld. Welke andere zintuigen zouden wat jou betreft geprikkeld moeten worden? (meerdere antwoorden mogelijk) :

Zien: (bijvoorbeeld door middel van een bijgesloten DVD).

Voelen: (bijvoorbeeld door een speciaal materiaal te gebruiken voor de CD hoes).

Ruiken: (bijvoorbeeld door een geur aan de CD-verpakking toe te voegen).

Proeven: (bijvoorbeeld door een bepaalde candybar uit te geven bij de verkoop van een CD).

Geen





Nieuwste JEUKWOORD:
"MuziekPRODUCT"

Fuuuuuuuuuuck!



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen