IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Richard D James (Aphex Twin, AFX, enz..) Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-04-2005 18:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Oke dan...
Wat deze gast allemaal doet vind ik toch wel zo geniaal dat het een eigen topic verdiend. Een van de weinigen met een uniek geluid in de electronische muziek, en ook nog op compositorisch gebied op eenzame hoogte...Wie het hier niet mee eens is mag mij proberen te overtuigen, maar ik geef je weinig kans


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 25-04-2005 18:12 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

grensverleggend


de classics cd ligt maandelijks wel eens op


:p


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-04-2005 18:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ja heerschende man, heb veel van zn werk, bevalt me allemaal.. zelfs eens live gezien op lowlands 2000 en daarmee 't vetste optreden binnen de electronische muziekstroming meegemaakt.. was echt super!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-04-2005 18:22 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 april 2005 18:04 schreef BARABAS het volgende:
Oke dan...



Dus toch!

Het album Drukqs draai ik toch wel het meest. En dan o.a het nummer 54 Cymru Beats..

Die clips van em zijn erg, euh..mooi!



Weet iemand of er nieuwe muziek uitgekomen is?

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-04-2005 18:34]


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-04-2005 18:42 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 18:22 schreef skullfuck het volgende:
Weet iemand of er nieuwe muziek uitgekomen is?

Het laatste wapenfeit is de serie Analord platen(12"), die tot nu toe uit 11 delen bestaat, wat ik het beste kan omschrijven als: Supervette acid style Aphex-shit

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-04-2005 18:43]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-04-2005 23:34 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 april 2005 18:42 schreef BARABAS het volgende:
Het laatste wapenfeit is de serie Analord platen(12"), die tot nu toe uit 11 delen bestaat, wat ik het beste kan omschrijven als: Supervette acid style Aphex-shit


Yay!!

Een moet horen dusch!

Heerschende genre term trouwens


Suck my piss


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-04-2005 23:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Come to daddy van zn Aphix twins vind k een leuk nr, maar zn clips zien er altijd freaky uit


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 25-04-2005 23:56 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Yeah, erg freaky inderdaad. Geweldige clip!!!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-04-2005 0:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 april 2005 18:04 schreef BARABAS het volgende:
Oke dan...
Een van de weinigen met een uniek geluid in de electronische muziek, en ook nog op compositorisch gebied op eenzame hoogte..


Erg leuk ja. Maar Venetian Snares heerscht dit er toch wel dik uit.


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2005 0:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

voor liefhebbers van Aphex Twin, hier een flash filmpje gebaseerd op zn nummer 'milkman': (Richard D. James album, met en als bonustrack(s))

http://www.fat-pie.com/milkman.htm



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-04-2005 0:29 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Trouwens, die clips(Come to Daddy, Windowlicker) zijn gemaakt door Chris Cunningham. Heeft ook ooit die playstation reclame gemaakt met dat lelijke wijf.



[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 26-04-2005 0:30]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 26-04-2005 0:31 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

en ook iets voor Bjork en Autechre..Hij heeft ook een eigen dvd uit volgens mij.

AT heeft toch ook muziek gemaakt voor Nike of een ander sport merk?

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 26-04-2005 0:38]


Suck my piss


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2005 0:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 april 2005 18:04 schreef BARABAS het volgende:
Oke dan...
Wat deze gast allemaal doet vind ik toch wel zo geniaal dat het een eigen topic verdiend. Een van de weinigen met een uniek geluid in de electronische muziek, en ook nog op compositorisch gebied op eenzame hoogte...

Mmmja, kijk, wat hij doet is allemaal niet verkeerd... alleen in elk 'genre' waar hij eens iets mee doet, zitten betere artiesten zeg maar. Dat is een beetje waarom ik er niet zo kapot van ben.

Z'n clips daarentegen vind ik echt ontzettend vet .

*edit* oh ja, Bucephalus Bouncing Ball is dan ook wel een wereldnummer natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-04-2005 0:32]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-04-2005 0:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Sorry, ik ben wat Aphex Twin betreft net 0Tolerence en een niet nader te noemen band


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-04-2005 0:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 april 2005 0:32 schreef M. het volgende:

*edit* oh ja, Bucephalus Bouncing Ball is dan ook wel een wereldnummer natuurlijk.


Inderdaad, super


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-04-2005 0:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Rrrrrik tik tiktikktkkkkkkrrrrrrrrrr.. geniaal idd.. staat ook op de soundtrack van "Pi" (meesterlijke film ovigerens), helaas niet in de film zelf gebruikt.. (wel andere vette nrs van o.a. orbital & autechre) aanrader! (film dan, soundtrack ook wel)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 26-04-2005 1:06 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Aphex twin!! Ik zit nu net drukqs te draaien.......heerlijk!


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-04-2005 8:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2005 0:43 schreef BARABAS het volgende:
Sorry, ik ben wat Aphex Twin betreft net 0Tolerence en een niet nader te noemen band


Ik prefeer de niet nader te noemen band


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-04-2005 12:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2005 0:31 schreef skullfuck het volgende:
en ook iets voor Bjork en Autechre..Hij heeft ook een eigen dvd uit volgens mij.

AT heeft toch ook muziek gemaakt voor Nike of een ander sport merk?
Ja, een nummer de op Caustic Window staat


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-06-2005 9:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Die Analord serie is heel gaaf. Ik luister em nu kris kras door elkaar. Doet me toch wel wat aan ouder werk denken. Warm geluid ook..heel rustig allemaal, dromerig maar wel freaky.

Ik wou dat ik geld had om dit te kopen..


Suck my piss


trol
Usericon van trol
Posted 17-06-2005 9:29 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 26 april 2005 0:02 schreef Burzum het volgende:
Erg leuk ja. Maar Venetian Snares heerscht dit er toch wel dik uit.


HEAR HEAR!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-06-2005 0:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2005 9:06 schreef skullfuck het volgende:

Ik wou dat ik geld had om dit te kopen..
Ja, inderdaad...Maar koop nooit de Smojphace ep Te ziek voor woorden(niet in positieve zin)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-06-2005 0:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 18 juni 2005 0:04 schreef BARABAS het volgende:
Ja, inderdaad...Maar koop nooit de Smojphace ep Te ziek voor woorden(niet in positieve zin)


LOL

als je zou zeggen je weet toch!!

dan wist ik het

Ik ken em al. Die laatste 2 nummers vooral..


KRrrrr trrr Tikk


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-06-2005 0:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Jaa toch Playa Playa, ik zal even kijken of ik een link naar de Windowlicker calendar kan vinden. Die ish vet joh, sow hé


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-06-2005 0:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Doe maar!!



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-06-2005 0:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Smojphace EP vind ik een beetje onzinnig (die laatste 2 nummers dan) dat eerste nummer knalt echter als een tierelier, geniaal spul!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-07-2005 13:39]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen