|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
jakkes Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat boekje is te gek ja. Die DVD is veeeeeel te kort (videoclip staat erop en that's it) dus da's maar vijf minuten lol tijdens het 'grossing out' van gasten -- maar dat boekje maakt het wel een beetje goed. Te duur artikel, maar toch geweeeeldige foto's (en tekeningen) in het boekje. Oh ja en die hond heerst! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-08-2005 14:39] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
|
|
Ik weet dat hij in het voorprogramma van Björk heeft gestaan een paar jaar geleden. Hij zou ipv z'n bekende nummers, alleen maar een noise set gedaan te hebben. Iemand opnames hier van? Ik had ook begrepen dat het publiek het niet zo op prijs stelde. Natuurlijk omdat die mensen gewoon rustig voor Björk kwamen. Dat wist hij heel goed. En dan toch zo iets flikken. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-11-2005 13:18] Suck my piss |
|
Die Selected Ambient cd is ook gaaf, zeg. Het is dat ik niet meer aan de druqs zit, anders zou ik het wel weten |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
^^kwamem ook al ergens anders tegen. ik denk ff posten, staat er al Wel traaaaaag die server. Suck my piss |
|
hehe tja! die danseres met dat 'aphex twin hoofd' is echt ziek! toen ik RDJ live had gezien had ie alleen maar een vage MC op het podium die op allerlei vage instrumenten ging spelen/blazen... jammer dat de geluids kwaliteit niet zo hoog is.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heb je mijn mail nog gekregen? FUCK!!! DEZE SERVER IS TRAAG! Teamkill door flash bang? Kekekekek dat ging makkelijk. Check z'n stats eens, volgens mij is hij een cheater. Suck my piss |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
die interviewer... ok signature |
|
jezus, je gaat iemand toch niet vragen waaarom je lang haar hebt IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tof, Aphex Twin Windowlicker in een Top Gear aflevering. |
|
Toevallig. Ik zit net naar Aphex Twin te luisteren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Whoop whoop ik ook. |
|
Wat toevallig. |
|
Aphex Twin is overrated. AFX daarentegen |
|
Die ken ik niet eens. =/ |
|
quote: Check de Smojphace EP en dan het laatste nummer. Dan neem je dit denk ik terug. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deze? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ja@ en dan deze ook nog ff: Lekker feedbackloops. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
het laatste wat ik over deze man hoorde was dat hij zich vooral aan het richten is op reclame muziek. Zou ik ook doen, betaalt beter. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
The Aphex Twin (of is dat weer wat anders), heb nog een plaat van.. iemand hebben? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-10-2010 11:18] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |