IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Grindcore in Grunn 12 Mei Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-04-2005 17:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Het zal heve!
Onder de naam GrindExplosion een grindavond in Groningen met:

Stoma
Blood I Bleed
Burn the Elite

In het Platform theater op donderdag 12 Mei vanaf 22.00 ofzoiets(niet eerder in ieder geval).
Het kost 3 Epo's, het is een schoolproject waarvoor geen geld voor is...En dus gaat Jan Lul diep in de buidel tasten om dit toch mogelijk te maken(Maar goed, ik deug ook niet helemaal )

Komt Allen!

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-04-2005 18:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

betaal je ook het vervoer ??? Dan ga ik er wel over nadenken.

Fuck the world and fuck you

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-04-2005 18:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-04-2005 18:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dr komt gien harses!

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-04-2005 18:54]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 28-04-2005 21:37 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Tjongejonge, wat een ongelukkige datum.
13 Mei heb je GMC festival met o.a. Inhume tegenover het Platformtheater en 14 Mei staan zowel Stoma áls Blood I Bleed in Theater Romein te Leeuwarden met Occult, The Monolith Deathcult, Deadhead, Cardinal en vele anderen.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-04-2005 22:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 21:37 schreef Deathwish het volgende:
Tjongejonge, wat een ongelukkige datum.
13 Mei heb je GMC festival met o.a. Inhume tegenover het Platformtheater en 14 Mei staan zowel Stoma áls Blood I Bleed in Theater Romein te Leeuwarden met Occult, The Monolith Deathcult, Deadhead, Cardinal en vele anderen.

Inreseert me geen flikker. En of er iemand komt zal mij ook een worst wezen.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 29-04-2005 3:33 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Haha, ja jongen zo kom je er wel.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-04-2005 9:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Jij niet hoop ik

Geintsje!

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-04-2005 9:47]

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 29-04-2005 11:43 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik zal wel eens ff kijken of het weer eens een gezellig avondje zuipen en blowen in het platform word, als ik kan. Volgens mij zit ik dan duitsland d3mo opnemen maar ik zal wel ff zien

[Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 29-04-2005 11:44]

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-04-2005 11:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

OK dan!

*edit foute info

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-04-2005 11:56]

Suck my piss

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 10:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 17:35 schreef BARABAS het volgende:

Komt Allen!

Ik kom niet, ik heb het helemaal gehad met het regelen van dit soort dingen

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-05-2005 10:54 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Tsja beetje jammer.
He zit je op school ben je Cd's vergeten moest al om 9 uur op school zijn

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 10:57 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik kom vanmiddag pas op school...Ach, weet je wat het is? Ik wordt gek van mensen met wie ik moet samenwerken, bands die eisen stellen en dingen die door mijn groepsgenoten kut geregeld zijn.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-05-2005 11:01 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik had al zo'n vermoeden dat het niet allemaal relaxed verloopt in je groepje
Maar ja dat hou je toch op scholen als je in groepjes moet werken.

Maar 1 ding is natuurlijk positief en dat is dat ze samen met jou een grindavond willen organiseren.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 11:05 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja, in groepjes werken werkt niet. Helemaal als je weet dat je dingen beter zou doen als je collega's

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 11-05-2005 11:07 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

* offtopic
Ja het is wel triest als je pop en media doet en niet eens weet hoe een soundcheck werkt

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 11:10 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Tja, het is ook triest dat je dingen moet organiseren zonder budget.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 11:11 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Maar het meest trieste zijn toch wel de mensen die er rondlopen

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2005 11:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat dr oek gebeurd hendrik altied blieve LACHEN!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 11:27 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Must niet su veul Bassie en Adriaan sien

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-05-2005 11:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2005 18:51 schreef Orion het volgende:
dr komt gien harses!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-05-2005 15:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 11:11 schreef BARABAS het volgende:
Maar het meest trieste zijn toch wel de mensen die er rondlopen

hehehehehehe..... believeisadoubt/tim/inactieve blowharsessen... halfe gruninger bevolking in onze klas anyone?...

maarja, zo komen mensen als jij en ik in vergelijking beter uit de verf

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-05-2005 15:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 11:07 schreef blastmaster het volgende:
* offtopic
Ja het is wel triest als je pop en media doet en niet eens weet hoe een soundcheck werkt

en wie wist dat niet dan?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-05-2005 17:17 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 15:11 schreef jbassist het volgende:

maarja, zo komen mensen als jij en ik in vergelijking beter uit de verf

Ja, ik ben alweer omgelult...Het gaat wel wat worden juh...

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-05-2005 14:27 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Niet gedacht dat er mensen in grindbands zaten met zoveel sterallures. Valt me (een beetje) tegen van Shantia...
Nee, ik organiseer nooit meer iets...(behalve mijn eigen leven misschien.)

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 13-05-2005 15:56 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Vertel eens, wat is er gebeurt.
Kan ik nog wat verwachten Zaterdag?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com