|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
betaal je ook het vervoer ??? Dan ga ik er wel over nadenken. Fuck the world and fuck you |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
dr komt gien harses! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-04-2005 18:54] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tjongejonge, wat een ongelukkige datum. 13 Mei heb je GMC festival met o.a. Inhume tegenover het Platformtheater en 14 Mei staan zowel Stoma áls Blood I Bleed in Theater Romein te Leeuwarden met Occult, The Monolith Deathcult, Deadhead, Cardinal en vele anderen. |
|
quote:Inreseert me geen flikker. En of er iemand komt zal mij ook een worst wezen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Haha, ja jongen zo kom je er wel. |
|
Jij niet hoop ik Geintsje! [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-04-2005 9:47] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik zal wel eens ff kijken of het weer eens een gezellig avondje zuipen en blowen in het platform word, als ik kan. Volgens mij zit ik dan duitsland d3mo opnemen maar ik zal wel ff zien [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 29-04-2005 11:44] |
|
OK dan! *edit foute info [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-04-2005 11:56] Suck my piss |
|
quote: Ik kom niet, ik heb het helemaal gehad met het regelen van dit soort dingen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Tsja beetje jammer. He zit je op school ben je Cd's vergeten moest al om 9 uur op school zijn |
|
Ik kom vanmiddag pas op school...Ach, weet je wat het is? Ik wordt gek van mensen met wie ik moet samenwerken, bands die eisen stellen en dingen die door mijn groepsgenoten kut geregeld zijn. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik had al zo'n vermoeden dat het niet allemaal relaxed verloopt in je groepje Maar ja dat hou je toch op scholen als je in groepjes moet werken. Maar 1 ding is natuurlijk positief en dat is dat ze samen met jou een grindavond willen organiseren. |
|
Ja, in groepjes werken werkt niet. Helemaal als je weet dat je dingen beter zou doen als je collega's Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
* offtopic Ja het is wel triest als je pop en media doet en niet eens weet hoe een soundcheck werkt |
|
Tja, het is ook triest dat je dingen moet organiseren zonder budget. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Maar het meest trieste zijn toch wel de mensen die er rondlopen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
wat dr oek gebeurd hendrik altied blieve LACHEN! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Must niet su veul Bassie en Adriaan sien Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehehehehehe..... believeisadoubt/tim/inactieve blowharsessen... halfe gruninger bevolking in onze klas anyone?... maarja, zo komen mensen als jij en ik in vergelijking beter uit de verf "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: en wie wist dat niet dan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ja, ik ben alweer omgelult...Het gaat wel wat worden juh... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Niet gedacht dat er mensen in grindbands zaten met zoveel sterallures. Valt me (een beetje) tegen van Shantia... Nee, ik organiseer nooit meer iets...(behalve mijn eigen leven misschien.) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Vertel eens, wat is er gebeurt. Kan ik nog wat verwachten Zaterdag? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |