|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
jah net als black tears.. ik heb amper cd's wel heeeel veel mp3 |
|
quote: Dat zul jij dus ook wel de beste cd van Nifelheim vinden? Ik ben wel nieuwsgierig naar deze band, ervaring leert dat ik black/trash zeer goed kan waarderen. |
|
Mijn grijs gedraaide ceedee van het moment is de nieuwe Sinister (Creative Killings). Heads I win, tails you lose |
|
quote:Devil's Force is beter. |
|
door de jaren heen: Iron Maiden - live after death Metallica - justice 4 all Faith no more - the real thing pearl jam - ten Cradle of filth - cruelty and the beast Anathema - Judgement Zojuist grijs gedraaid: Katatonia - Last fair deal gone down SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
.,..en toen ik een jaar of 10 was een zelfopgenomen bandje van de top 100 allertijden: Marillion, zeppelin etc. zo grijs gedraaid dat ik de B kant er achterstevoren doorheen hoorde als ik de A-kant draaide. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
Owja m'n Rammstein CD's ook natuurlijk, maar dat is nu weer wat minder geworden. En heel vroeger Guns 'N' Roses - Appetite for Destruction. Dat bandje was helemaal gaar |
|
Welcome tot the jungle... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Yep, van de 2 c.d.'s die ze hebben vind ik deze de beste. Als je black/thrash cool vindt; zou je ook eens naar destroyer 666 moeten luisteren als je dat nog niet kent. |
|
bij mijn zijn dat de cd,s van venom ao.blackmetal welcome to hell en het meest gedraaide nr. at war with satan welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
uh formula's fatal to the flesh van morbid angel Je moeder. |
|
grijs gedraaid/draaiende Possessed - 7 churches Dissection - Somerlain & Storm of the lights bane Emperor - Nightside & Anthems Children of Bodom - Hatebreeder (beetje zatgedraaid ) Destroyer 666 - Phoenix Rising Ik, Wil Schuurman |
|
Opeth - Blackwater Park Moonspell - Wolfheart In Flames - Whoracle (heb alleen nog maar op mp3, maar moet nog ff w88 ) Finntroll - Jaktens Tid en Iced Earth - ALive in Athens |
|
immortal.. elke dag ander cd'tje nifelheim- geen idee hoe die lp heet houwitser- de 1e cd satyricon- geen idee hoe die heten. Darkfuneral- geen idee hoe die cd heet. lijkt er op dat ik slecht in namen ben. Het interesseerd me geloof ik ook niet zo. als ik het maar leuk vind [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2001 11:00] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehe, ik ken dat.. Ik onthou ook nooit namen van nummers of cd's.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
jah nu lijkt het of ik heel untroe ben maar schijn bedriegt *grin* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Destroyer666 ken ik van naam, maar heb ik nog nooit iets van beluisterd merk ik nu... Zo zijn er vast meerdere bands... |
|
Stelletje fucking unTrue-ers! Namen vergeten he! Kunnen jullie wel! Hiero: Nifelheim - Devil's Force Houwitser - Death but not Burried |
|
vader, cc, deicide die zitte er iig nu in, en voor de rest wissel ik heel veel...dus alles wel zo'n beetke zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
.. vreemd.. ik onthoud juist alle namen van alle albums.. zo ken van onzettend veel bands de albumtitels, alleen omdat ik dat een keer gehoord of gezien heb, en hoe het hoesje er ongeveer uit ziet, terwijl ik de band niet of nauwelijks ken verder.. |
|
maar goed dat ik jou en vargen dan heb he! anders was ik nergens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: death fucking metal ist fucking krieg Je moeder. |
|
ik luister veel cds nu, meestal mp3 omdat ik nauwelijks meer cds koop. Kost veel geld en ik heb niet veel geld :D bla bal Dissection - the somberlain storm of the lights bane Bolt Thrower - mercenary, 4th crusade, honour valour pride, war master Pantera, vroeger heel veel. Bijna alle cds arch enemy - burning bridges Children of bodom, hatebreeder cannibal corpse - the bleeding, live cannibalism, tomb of the mutilated Deicide - in torment in hell, when satan lives necrophagist - onset of putrefaction (goeie tech deathmetal) Nile - amongst the cata bla bla ehhe. nocturnus - treshholds oja en Death - spiritual healing, human, live in LA 2001 opeth - blackwater park. nog veel meer.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |