|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ancient Rites -Dim Carcosa- Black Virgin -??????- Finntroll -Jaktens Tid- Therion Nightwish |
|
alles van cof dimmu- enthroned darkness triumphant marduk-panzer division offspring- smash misteltein- rape in rapture |
|
en hoe kan ik m veregeten GOD DETHRONED- BLOODY BLASPHEMY |
|
Technisch gesproken is het zo dat als je een CD van 60 minuten 1 keer draait en een van 30 minuten 1 keer draait dat je die van 60 minuten 2 keer zo vaak gedraaid hebt. Aangezien hij 2 keer zo veel omwentelingen in je CD-speler maakt eer hij afgelopen is. |
|
bij mij legt het erg aan mijn stemming wat ik luister. deze week: morbid angel - gateways to annihilation cannibalcorpse - vile in flames - c.o.l.o.n.y. in flames - clayman hypocrisy - the fourth dimension hypocrisy - 10 years of chaos and confusion death - symbolic coal chamber - coal chamber gorefest - false gorefest - eindhoven insanity vnv nation - empires machine head - burn my eyes cof - cruelty and the beast obituary - the end complete system o a down - toxicity paolo conte - best of ik weet het die laatste is jazz, heerlijk om in een hangmat mee weg te dromen. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Children Of Bodom, Hatebreeder Hollenthon, With Vilest of Worms to Dwell MetallicA, Kill'em all Pantera, Vulgar Display of Power Nightwish, Wishmaster The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE. |
|
Devin Townsend - Terria Iron Maiden - Best Of The Beast Opeth - Orchid Pantera - Vulgar Display Of Power In Flames - Whoracle "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Met afstand op 1: My Dying Bride - Like Gods Of The Sun Daarna: My Dying Bride - The Dreadful Hours Moonspell - Irreligious en Darkness & Hope Iron Maiden - Live After Death Cradle Of Filth - Dusk and Her Embrace, Midian en Cruelty And The Beast Pearl Jam (de eerste 2 en laatste 2 albums) En niet-metal-cd's: The KLF - The White Room Alles van Tori Amos en Michael Jackson (sorry, echt waar) Pet Shop Boys Discography [Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 05-02-2002 14:02] Bring The People Together |
|
Op dit moment Diablicum - the darkblood rising. heheh ik weet zelfs de titel van de cd, dus ik draai hem wel heel vaak. enne darkthrone - in de shadow of the horns, maar dat is niet vrijwillig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
topic weer even onder aandacht brengen |
|
Op dit moment: Iced Earth - The dark Saga Iced Earth - Horror Show My Dying Bride - The angel and the dark river Black Sabbath - Master of Reality Borknagar - Empiricism Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
*slayer show no mercy *slayer south of heaven *immortal=> diabolical fullmoon mysticism, pure holocaust, at the heart of winter. *alle cd's van COF *emperor in the nightsite eclipse defende nos in proelio |
|
alles van metallica alles van pantera voor de rest blood thirst en live cannibalism(beide cannibal corpse) en voor de rest weet ik het niet No meat is sweater |
|
quote: Heb je dat artikel gelezen in de meest recente Aardschok, nr 3? |
|
Dissection - The Somberlain Monstrosity - Dark Purity Cannibal Corpse - Bloodthirst [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-03-2002 17:55] |
|
Marduk- Infernal Eternal CD1 en Heaven... Morbid Angel- Gateways en Blessed Thyrfing- Mjöllnir Metallica- S&M Aborted- Engineering the Dead |
|
De laatste tijd Darkthrone - Transilvanian Hunger, vooral in de auto, lekker hard, lekker hard rijden... perfect om de frustraties van een dag werken ff te laten uitwaaien. En ik draai veel Aborym, Anaal Nathrakh, Antaeus, Burzum, Morbid Angel, Deicide. Voor morgen onderweg heb ik trouwens Aranruth, Exmortem, Burzum en Lucifigum gefikt. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 10-03-2002 20:00] |
|
My Dying Bride - Turn Loose the Swans Elend - Lecons de Tenebres ze zijn bijna grijs ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
laatste weken: Bornagar - Empiricism, heerlijke muziek om te luistere na een lange kutdag ofzo... Immortal - Sons of the northern Darkness, voor aan het begin van zo'n dag Ensiferum - Ensiferum, heerlijk voor onder de les *stuiter* Blind Guardian - Nightfall at middle Earth, gewoon mooi Welke ik nog zeker veel in mijn spelertje ga gooien: Moonsorrow - Voimasta ja Kunniasta, van de week gehaald, echt heerlijk!!! Emperor - In The Nightside Eclipse, ook net gehaald...ik weet het, erg laat |
|
B E H E R I T - THE OATH OF BLACK BLOOD (Het is en blijft een ongeevenaard meesterwerk!!!) ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Hate breeds suffering van Lockup MassMörd |
|
Kreator >>> cause for conflict Kreator >>> violent revolution (bijna grijs) vroeger: The exploited >>> beat the bastards Moonspell >>> wolfheart Sepultura >>> arise Machine head >>> burn my eyes Hallford >>> reserection COB >>> something wild |
|
Alles van morbid angel. Lockup - hate breeds suffering Trieste gast |
|
De laatste tijd draai ik "A Whole lot of nothing" van Clawfinger helemaal grijs. Echt een wereld cd Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |